SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Katarzyna Maciąg i Jerzy Stuhr w kampanii Stopklatki TV “Odkryj filmy warte spotkania” (wideo)

Kanał filmowy Stopklatka TV rozpoczął kampanię wizerunkową, w której pojawiają się Katarzyna Maciąg i Jerzy Stuhr. Działania pod hasłem “Odkryj filmy warte spotkania“ obejmują telewizję, kino, prasę i outdoor.

W spocie zobaczyć można jak grana przez Katarzynę Maciąg bohaterka spotyka w domu postacie ze swoich ulubionych filmów. Nad podwórkiem jej domu zawisa astronauta, a w kuchni rycerz rozbija jajka do ciasta. W filmie przewijają się m.in. postaci z seriali „Muszkieterowie” i „Z pamiętnika położnej”, które trafiły do jesiennej ramówki kanału (więcej na ten temat). Lektorem spotu jest Jerzy Stuhr.

Film emitowany jest w kanałach tematycznych oraz w kinach sieci Helios i Cinema City (oprócz tej reklamy można tam zobaczyć także osobny zwiastun „Muszkieterów”). Postaci znane ze spotu pojawiają się także na nośnikach reklamy zewnętrznej (billboardy i citylighty) oraz w tygodnikach i dwutygodnikach telewizyjnych.

Na potrzeby akcji promocyjnej stworzono też stronę internetową stopklatka.tv/kampania/glowna, na której użytkownicy mogą znaleźć odpowiedni film dla siebie, odpowiadając na kilka pytań, a także wziąć udział w filmowym konkursie.

Kreację kampanii przygotowała spółka Stopklatka SA we własnym zakresie. Media zaplanował Starlink. Działania promocyjne potrwają do początku października.

Stopklatka TV nadaje od marca br. i jest jedynym kanałem filmowym dostępnym w ramach naziemnej telewizji cyfrowej. Stację oglądać można też w sieciach kablowych i na platformach cyfrowych. W sierpniu br. jej udział w rynku telewizyjnym wyniósł 0,96 proc. (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Katarzyna Maciąg i Jerzy Stuhr w kampanii Stopklatki TV “Odkryj filmy warte spotkania” (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dfs
"Kończy się happy ENDEM". To tylko fachowcy od Adddasia mogli takie coś puścić.
odpowiedź