Katarzyna Pakosińska promuje nową ofertę UPC Polska (wideo)

Ruszyła nowa telewizyjna kampania reklamowa operatora UPC Polska z udziałem Katarzyny Pakosińskiej. Działania promują odświeżoną ofertę sieci.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

W spocie reklamowany jest pakiet UPC z internetem o prędkości 250 Mb/s i 153 kanałami telewizyjnymi, który przez dwa pierwsze miesiące dostępny jest w cenie 89 zł.

Reklama emitowana jest w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN, TVN7, TV4, Superstacji i Polsacie Sport Extra oraz w kanałach tematycznych z portofliów Discovery Media i Atmedia. Kampania obejmie też internet - banery pojawią się na największych portalach internetowych.

Za kreację spotu odpowiadały agencje Draft FCB i Directors, a media kupił dom mediowy Vizeum.

W nowej ofercie UPC Polska są cyfrowe pakiety telewizyjne Start, tańsze taryfy telefoniczne z minutami do wszystkich sieci i nowe zestawy złożone z kilku usług (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów