SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Katarzyna Popielarczyk i Angelika Kobylarz account supervisorami w Walk Creative

W agencji reklamowej Walk Creative na nowo utworzone stanowiska account supervisorów awansowały Katarzyna Popielarczyk i Angelika Kobylarz.

Od lewej: Katarzyna Popielarczyk i Angelika Kobylarz Article

Utworzenie funkcji account supervisorów jest związane w wprowadzonego w Grupie Walk w ub.r. rozwiązania określonego jako tzw. stoły klienckie. Są to wyodrębnione zespoły projektowe, złożone z osób odpowiedzialnych za kreację, obsługę klientów i DTP, pracujące dla poszczególnych klientów.

Angelika Kobylarz pracuje w Walk Creative od września 2016 roku, poprzednio pełniła funkcję senior account managera. Odpowiada za zarządzanie zespołem realizującym działania m.in. dla Vision Express.

Wcześniej Kobylarz pracowała w dziale client service agencji San Markos, obsługując m.in. Costa Coffee, Fundację Zwierzęca Polana, Herbapol, Oceanic, Województwo Lubelskie czy Vision Express. Ponadto była związana z agencją TippingPoint (Grupa TBWA), zajmowała się tam obsługą takich marek jak BGŻOptima, Canal+ czy Polfarmex.

Katarzyna Popielarczyk odpowiada w Walk Creative za zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem, realizującym działania m.in. dla marki Volkswagen Samochody Użytkowe. Specjalizuje się w działaniach z obszarów BTL, shopper i field marketingu.

W Walk Creative pracuje od dwóch lat, poprzednio jako senior account manager. Z Grupą Walk jest związana od 2013 roku, początkowo pracowała jako account executive w agencji partnerskiej - Fabryce Pomysłów. Następnie po kilku awansach objęła stanowisko account managera w Walk Promotion, była wtedy odpowiedzialna za realizację działań dla firm takich jak Grupa Eurocash, Hala Koszyki czy Żywiec Zdrój.

Dołącz do dyskusji: Katarzyna Popielarczyk i Angelika Kobylarz account supervisorami w Walk Creative

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing