Katarzyna Zielińska i Marta Żmuda Trzebiatowska w kampanii „#AvonSięSprawdza”

Firma kosmetyczna Avon wprowadza nową strategię marki, zachęcając Polki do sprawdzenia innowacyjnych formuł kosmetyków. Kampanię pod hasłem #AvonSięSprawdza wspierają znane aktorki: Małgorzata Kożuchowska oraz Marta Żmuda-Trzebiatowska i Katarzyna Zielińska.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Katarzyna Zielińska i Marta Żmuda Trzebiatowska w kampanii „#AvonSięSprawdza”
Katarzyna Zielińska

Zgodnie z nową strategią, marka Avon będzie zachęcała Polki do sprawdzenia innowacyjnych formuł kosmetyków do makijażu, produktów pielęgnacyjnych oraz zapachów tworzonych przez najbardziej znanych perfumiarzy. Do wypróbowania kosmetyków marka zaprosiła najpopularniejsze polskie gwiazdy, które wybrały swoje ulubione produkty i będą je polecać w katalogu Avon. Jako pierwsze, do obecnej ambasadorki marki Małgorzaty Kożuchowskiej, dołączają Marta Żmuda Trzebiatowska i Katarzyna Zielińska. Będą promowały m.in. nową szminkę „Moc koloru” oraz mascarę Avon True „ULTRAobjętość”.

- Z wielu badań wiemy, że po wypróbowaniu naszych kosmetyków, Polki doceniają ich jakość i zostają z naszą marką na dłużej. Wdrażamy strategię „Avon się sprawdza”, ponieważ chcemy zachęcić jak najwięcej kobiet  do wypróbowania naszych kosmetyków. Dzięki temu, nowe osoby, które poznają produkty Avon, z pewnością wybiorą swoje ulubione i zostawią je w swoich torebkach na stałe. Postawiliśmy też na najpopularniejsze polskie gwiazdy, które podzielą się swoimi doświadczeniami z kosmetykami naszej marki i potwierdzą, że Avon się sprawdza. – tłumaczy Andrzej Mytych, dyrektor komunikacji Avon Cosmetics Polska.

W pierwszej odsłonie kampanii biorą udział aktorki Marta Żmuda-Trzebiatowska i Katarzyna Zielińska, które w tym roku dołączą do grona ambasadorek marki, obok Małgorzaty Kożuchowskiej. Gwiazdy w katalogach FIRMY będą sprawdzać różne kosmetyki, a swoje ulubione sygnować swoim nazwiskiem.

Jako pierwsza w 2018 roku do Avon dołączyła Marta Żmuda-Trzebiatowska. Aktorka została ambasadorką szminki Avon mark. „Moc koloru”, którą wybrała jako swój hit na ten sezon. W kolejnej odsłonie kampanii, Katarzyna Zielińska sygnuje swoim nazwiskiem najnowszą mascarę Avon True Ultraobjętość.

Marta Żmuda Trzebiatowska pojawiła się na okładce katalogu nr 2 dostępnego od 18 stycznia. Katarzynę Zielińską można oglądać w katalogu nr 4, który pojawił się na rynku 1 marca. Kolejne odsłony kampanii z nowymi gwiazdami marki będą prezentowane w następnych katalogach.

W ostatnich dniach lutego firma rozpoczęła emisję spotu, w którym Małgorzata Kożuchowska reklamuje nowe zapachy marki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online