WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Po interwencji posłanki Pawłowicz w UOKiK-u Kaufland nie będzie już reklamował „naszych rodzimych produktów”

Gorący temat

TVP Info ze spotem o matce Lecha i Jarosława Kaczyńskich w 5-lecie jej śmierci (wideo)

0

Kaufland z nową kampanią reklamową, już bez „naszych rodzimych produktów” (wideo)

2017-04-13 A A A KOMENTARZE: 6 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Sieć marketów Kaufland Polska rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową, opartą na nowym formacie kreatywnym. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają agencje Schulz Brand Friendly i Maxus.

Kaufland z nową kampanią reklamową, już bez „naszych rodzimych produktów” (wideo)

Kampania jest oparta na serii spotów reklamowych nakręconych w konwencji krótkiego serialu. Ich bohaterami są Katarzyna, jej rodzina i sąsiedzi. Spoty przedstawiają codzienne ich perypetie.

Celem akcji jest podkreślenie szerokiego asortymentu dostępnego w marketach Kaufland. Kampania obejmuje reklamy wizerunkowe oraz wizerunkowo-produktowe, dopasowane do sezonowego kalendarza zakupowego.

Nowe spoty marketów emitowane są w wybranych stacjach radiowych, telewizyjnych oraz w internecie. Kampania obejmuje też billboardy.

Przez ostatnie lata Kaufland w swoich kampaniach reklamowych używał sformułowań „nasze produkty”, „rodzime produkty” i podkreślał w nich polskie pochodzenie sprzedawanych towarów. Po interwencji posłanki Krystyny Pawłowicz w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów, prezes UOKiK wezwał Kaufland do zaprzestania posługiwania się hasłami o polskiej i rodzimej żywności. Sieć marketów w lutym br. zobowiązała się, że zrezygnuje z takich sloganów.

Kreację reklam przygotowała agencja Schulz Brand Friendly, spoty wyreżyserował Marcin Ziębiński, a wyprodukował dom produkcyjny FeelMovie. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Maxus.

Autor: bg

Wiecej informacji: Kaufland

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia