SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Kawa na ławę' w TVN 24 miała tyle samo widzów, ale straciła ich wTVN

W sezonie 2008/2009 widownia programu Bogdana Rymanowskiego "Kawana ławę" w TVN była niższa niż rok wcześniej, dając stacji dopieroczwarte miejsce w rynku telewizyjnym. Bez zmian pozostałaoglądalność w TVN 24.

Z danych AGB Nielsen Media Researchprzygotowanych na zlecenie Wirtualnemedia.plwynika, że w okresie od września 2008 roku do połowy czerwca br."Kawa na ławę" przyciągała średnio 1,26 mln widzówna antenie TVN (udział stacji wyniósł 13,58 proc.)i ok. 320 tys. w TVN 24 (3,40 proc.). W poprzednim sezonie(2007/2008) oglądalność programu w TVN 24 byłaniemal identyczna (choć udział był wyższy i wyniósł 3,65 proc.),ale na głównej antenie magazyn cieszył się wtedy większą widownią -przyciągał bowiem tam średnio 1,4 mln widzów, dając stacji 15,79proc. udziału.

W czasie nadawania "Kawy na ławę" (niedziele godz. 10.55) TVNbyła stacją czwartego wyboru. Liderem pasma była TVP 2 z udziałemwynoszącym 20,44 proc. Lepiej od TVN wypadały także TVP 1 (16,34proc.) i Polsat (14,87 proc.) Gdyby jednak dodać udziały TVN i TVN24, to wtedy w paśmie emisji "Kawy" byłby one wyższe od udziałuPolsatu.

Program najchętniej oglądały kobiety, widzowiew wieku od 30 do 34 lat oraz powyżej pięćdziesiątki, mieszkańcymałych i dużych miast oraz osoby z wykształceniem średnim iwyższym. Wpływy reklamowe TVN z wszystkich odcinków magazynuwyniosły 9 mln zł (dane cennikowe bez rabatów), czyli o 3 proc.więcej niż w sezonie 2007/2008.

Kolejne odcinki "Kawy na ławę" mają się pojawić w jesiennejramówce TVN.

Widownia "Kawy na ławę" miesiąc pomiesiącu
kawaodcinki


Konkurencja
kawakonkurencja

Profil widza "Kawy na ławę"
kawaprofil

Dołącz do dyskusji: 'Kawa na ławę' w TVN 24 miała tyle samo widzów, ale straciła ich wTVN

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl