W okresie od 31 sierpnia 2014 roku do 12 lipca 2015 roku „Kawa na ławę” emitowana była w niedziele o godz. 10.45. Jej średnia widownia w tym okresie wyniosła 564 tys. osób, co przełożyło się na 5,96 proc. udziału w grupie 4+ i 4,46 proc. w 16-49 - pokazują przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl dane Nielsen Audience Measurement.
Najpopularniejsze wydanie „Kawy na ławę” w minionym sezonie wyemitowane zostało 9 listopada ub.r., które obejrzało 845 tys. widzów.
Najpopularniejsze wydania „Kawy na ławę”
Dla porównania, w analogicznym okresie ub.r. publicystyczny magazyn oglądało o 10 tys. widzów więcej - 574 tys. osób, a jego udział wyniósł odpowiednio 6,08 proc. i 4,58 proc. (więcej na ten temat).
Kanał TVN24 w czasie nadawania audycji Rymanowskiego zdecydowanie wygrywał walkę o widza w rynku telewizyjnym z mającym większy zasięg TVP Info. Stacja ta, nadająca wówczas głównie serwisy informacyjne oraz magazyny „Woronicza 17”, „Sąsiedzi” czy „Głos mediów”, miała 2,82 proc. udziału. Trzecie miejsce zajął Polsat News (0,98 proc.). Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.

Widownia magazynu na tle konkurencji
Wpływy z reklam przy emisji „Kawy na ławę” w sezonie 2014/2015 wyniosły 4,30 mln zł, podczas gdy w analogicznym okresie rok wcześniej było to 2,64 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).











