SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Każdy ma w sobie to coś” w kampanii Prince Polo (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa wafelków Prince Polo (Kraft Foods Polska) promująca nowe pozycjonowanie tej marki. Akcję, pod hasłem „Każdy ma w sobie to coś, tak jak Prince Polo”, przygotowały firmy Corporate Profiles Consulting, Ogilvy & Mather Advertising, Dynamofilm i Starcom.

Prowadzona od początku kwietnia kampania Prince Polo podkreśla wyjątkowość każdego człowieka. - Z jednej strony boimy się być „byle jacy”. Ale z drugiej strony tak naprawdę najbardziej cenimy ludzi, których spotykamy na co dzień. Ich wyjątkowość może nie rzucać się od razu w oczy, ale przy bliższym poznaniu mają w sobie „to coś”: piękny uśmiech, charakterystyczny gest, piegi na twarzy - opisuje Aleksandra Senenko, brand manager Prince Polo w Kraft Foods Polska. - Uważamy, że każdy z nas jest wyjątkowy i wcale nie potrzebuje do tego wielkich osiągnięć czy spektakularnych umiejętności. Tak jak Prince Polo, które w świecie wielu nowych, ciekawych marek, pozostaje niezmienne. Ma w sobie „to coś” - wyjątkowe połączenie kruchego wafla i prawdziwej czekolady, które daje charakterystyczny, pyszny smak - dodaje Senenko.

Prince Polo ma teraz trafić do szerszej grupy konsumentów, również tych starszych. Nowe pozycjonowanie marki Kraft Foods Polska przygotował wspólnie z agencją Corporate Profiles Consulting.

Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (TVN, Polsat i Discovery Channel), internecie (YouTube, TVN player) oraz kinach (sieci Cinema City i Multikino). Działania są zaplanowane na kilka miesięcy.

Kreacją spotu zajęła się agencja Ogilvy & Mather Advertising, wyreżyserował go Jovan Todorovic, a wyprodukowało studio Dynamofilm.. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: „Każdy ma w sobie to coś” w kampanii Prince Polo (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Troy
OGILVY kontynuuje dobijanie tej fajnej kiedyś marki kolejnym mdłym do wyzygania spotem o niczym. Uczcie się od Grześków, tez mają teraz kampanię, dobrą.
odpowiedź
User
multum
Miks spotów obejrzanych na jutubce albo adsach. Wielki chaos i próba złożenia z niego całości. Widać to zbyt mocno zatem reklama jest kopią kopii.
odpowiedź
User
MP
W moim przypadku ten patent rudą paskudą na końcu przynosi odwrotny efekt od zamierzonego, może ona jest wyjatkowa, ale dla mnie wyjątkowo paskudna. Już nigdy nie wezmę do ust
odpowiedź