WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Coca-Cola trumnami promuje zdrowy tryb życia

Gorący temat

Julia Przyłębska zawiadomi prokuraturę o tekstach „Gazety Wyborczej” i „Faktu” zarzucających jej powiązania ze służbami

2

„Każdy pluszak to historia” - charytatywne bajki w akcji IKEA i UNICEF-u

2013-12-03 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Rusza 11. edycja kampanii na rzecz dzieci przygotowanej wspólnie przez UNICEF i IKEA. Audiobook z bajkami napisanymi i czytanymi przez znane osoby dostępny będzie od 6 grudnia w internecie, a także w limitowanej edycji na płytach CD.

„Każdy pluszak to historia” - charytatywne bajki w akcji IKEA i UNICEF-u

W ramach projektu „Każdy pluszak to historia” bajki napisali i nagrali: Jolanta Kwaśniewska, Małgorzata Foremniak, Robert Korzeniowski, Dorota Sumińska, Maciej Miecznikowski, Rafał Rutkowski, Alicja Janosz, Jerzy Skoczylas, Magdalena Kumorek, Jakub Koźba, Kamil Maćkowiak, Monika Kuszyńska, Natalia Jaroszewska, Kasia Wilk, Małgorzata Ostrowska, Piotr Reiss, Krzysztof Respondek, Marcin Wyrostek, Sabina Jeszka, zespół Myslovitz, Julia Kamińska, Monika Pyrek, zespół Golden Life, Adam Grzanka, Dorota Segda, Marek Balawajder i Renata Przemyk. Internetową wersję audiobooka wzbogacą bajki blogerów.

Audiobook „Każdy pluszak to historia” i zbiórka pluszaków dla karetek pogotowia i placówek medycznych uruchomiona dodatkowo przez IKEA (zakupionego w sklepie marketera pluszaka można przekazać na rzecz akcji), to dodatkowy, polski akcent kampanii „Pluszaki dla edukacji. 1 euro to majątek”, prowadzonej globalnie przez IKEA oraz UNICEF i Save the Children. W ramach projektu, jak co roku, IKEA Foundation przekaże na programy edukacyjne dla dzieci (m.in. na rozwój szkolnictwa w Afryce) 1 euro od każdej pluszowej zabawki lub książeczki dla najmłodszych zakupionej w IKEA.

Autor: jj

Wiecej informacji: UNICEF, IKEA, kampania społeczna

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia