Kevin Spacey na deskorolce reklamuje aplikację mobilną BZ WBK (wideo)

Do emisji trafiła druga reklama BZ WBK z udziałem Kevina Spacey, prezentująca aplikację mobilną oferowaną przez bank. Za przygotowanie i realizację całej kampanii odpowiadają firmy Red8 Advertising, Propeller Film i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W nowym spocie BZ WBK Kevin Spacey obserwuje chłopaków popisujących się na deskorolkach, komentując, że młodzi ludzie są ciągle w ruchu i chcą mieć wszystko przy sobie, także dostęp do usług bankowych. Reklama informuje, że dzięki oferowanej przez bank aplikacji BZWBK24 Mobile - dostępnej dla posiadaczy Konta Godnego Polecenia - można telefonem robić przelewy, opłacać rachunki i wypłacać pieniądze. W ostatniej scenie Spacey podkreśla to, odjeżdżając spod bankomatu na deskorolce.

BZ WBK to kolejny bank reklamujący w ostatnim czasie swoje usługi mobilne - w kampanii PKO BP występuje Szymon Majewski z Maciejem Kurzajewskim (zobacz to),  w reklamach eurobanku - Piotr Adamczyk (obejrzyj spot), a w kampanii ING Banku Śląskiego - m.in. Łukasz Garlicki i Roma Gąsiorowska (zobacz to).

Pierwsza reklama Konta Godnego Polecenia z Kevinem Spacey rozgrywała się w kawiarni i podkreślała 700 zł nagrody, którą mogą otrzymać aktywni użytkownicy rachunku (zobacz ten spot).

Cała kampania jest prowadzona w telewizji (m.in. TVP, TVN, Polsat i kanały tematyczne), prasie, internecie, na outdoorze i w oddziałach BZ WBK.

Kreację kampanii przygotowała agencja Red8 Advertising, a produkcją spotu - wyreżyserowanego przez Jurka Bogajewicz - zajął się dom produkcyjny PropellerFilm. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie