SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

KFC na 60 urodziny swojego kubełka ze specjalną loterią dla konsumentów

Z okazji sześćdziesiątych urodzin kubełka KFC ruszyła loteria promocyjna, wspierana kampanią reklamową. Za strategię i kreację kampanii odpowiada McCann&MRM.

Article

W 30-sekundowej reklamie telewizyjnej pokazano łączące ludzi relacje i emocje towarzyszące spotkaniom przy stole.

Głównym punktem akcji jest loteria, w której do wygrania będzie łącznie 195 tys. nagród. Za każdy kupiony kubełek otrzymuje się kupon-zdrapkę, który bierze udział w losowaniu nagród. Do wygrania są urodzinowe koszulki, przypinki, okulary czy puszki napoju Pepsi. Oprócz tego, do zdobycia są vouchery biura podróży o wartości 5 tys. zł oraz 60 Złotych Kubełków z kartą magnetyczną, dzięki której będzie można uzupełniać je codziennie, do 31 grudnia.

Kupony będą wydawane wraz z produktami promocyjnymi od 16 sierpnia do 11 września 2017 roku we wszystkich restauracjach sieci i w dostawie.

Kampania potrwa miesiąc, obejmuje spoty w telewizji, internecie, działania w social media i promocję w restauracjach.

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja McCann&MRM. Produkcją reklamy zajął się dom produkcyjny Dynamo Film, a za wsparcie public relations odpowiada agencja Weber Shandwick. Za zakup mediów odpowiada Media Direction.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: KFC na 60 urodziny swojego kubełka ze specjalną loterią dla konsumentów

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
trójkowy gimnazjalista
Vouchery, czyli kupony.
1 0
odpowiedź
User
wesma
Vouchery, czyli kupony.
A w me dalej loteria paragonowa
0 0
odpowiedź
User
ola
Tylko, że tam można wygrać 750zł
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing