KFC promuje się jadalnym lakierem do paznokci (wideo)

W nowej kampanii sieć restauracji KFC w Hongkongu chce wprowadzić na rynek jadalny lakier do paznokci. Specyfik zlizywany z palców ma smak kurczaka sprzedawanego w KFC.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
KFC promuje się jadalnym lakierem do paznokci (wideo)

Za koncepcję i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Ogilvy & Mather. Dwie różniące się smakiem wersje jadalnego lakieru opracowała natomiast firma McCormick, która od lat dostarcza KFC mieszankę ziół i przypraw decydującą o smaku potraw oferowanych w tej sieci.

Według zapewnień KFC jadalny lakier rozprowadzony na paznokciach nie różni się od tradycyjnego lakieru, zaś w smaku ma łudząco przypominać kurczaka podawanego w KFC i nawiązywać do reklamowego hasła: „Palce lizać”.

grafika

O nowej akcji promocji marki KFC Hongkong poinformował na swoim profilu na Facebooku, tam też zamieszczono reklamowy spot. Lakiery przygotowane w ramach kampanii nie są jeszcze dostępne w sprzedaży, nie wiadomo na razie gdzie będą oferowane.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej