Akcja ambientowa jest dopełnieniem telewizyjnej kampanii trwającej od kilku dni w największych stacjach. Reklamy mają pokazać, że asortyment dostępny podczas wyprzedaży ogrodowej może być przydatny także tym, którzy nie mają ogrodu. I tak np. leżaki, parasole czy grille można wykorzystać w miejskich parkach, na balkonach, tarasach.
Bohaterami spotów OBI są: mężczyzna pochłonięty koszeniem trawy w parku oraz para opalająca się na dachu przystanku, która nie zważa na miejski zgiełk. Postacie w zabawny sposób pokazują użyteczność i różnorodność zastosowań ogrodowych sprzętów.

Działania reklamowe promują wyprzedaż, która ruszyła 20 sierpnia w sieci marketów OBI.
Autorem koncepcji, strategii i kreacji kampanii „Nawet jeśli nie masz ogrodu“ jest agencja 180heartbeats + Jung v Matt. Zdjęcia realizowano m.in. w Arkadach Kubickiego i w Wilanowie. Za produkcję spotów odpowiadał dom produkcyjny OTO Film a za zakup mediów dom mediowy Lowe Media.











