SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kiełbasy Morlińskie reklamowane na grilla w stylu kina akcji (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa Kiełbas Morlińskich (produkowanych przez Animex) związana z sezonem grillowym. Akcję przygotowały firmy marketingowe Publicis Poland, Human Ark i MEC.

Spoty z kampanii są utrzymane w stylistyce zwiastunów kina akcji, zawierają ujęcia nawiązujące m.in. do filmów „Matrix” i „Mission: impossible”. Pokazują Kiełbasy Morlińskie jako zgraną paczkę prawdziwych twardzieli.

Podobną konwencję zastosowano już w zeszłorocznych reklamach Kiełbas Morlińskich.

Obecna kampania ma podkreślać szeroką, zróżnicowaną ofertę kiełbas cienkich marki Morliny. Jest związana z rozpoczynającym się sezonem grillowym.

Akcja obejmuje telewizję (TVN i Polsat) oraz kina Multikino.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Publicis Poland. Spoty wyreżyserowali Wojtek Wawszczyk i Michał Śledziński, a wyprodukowało studio animacji Human Ark. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy MEC.

Dołącz do dyskusji: Kiełbasy Morlińskie reklamowane na grilla w stylu kina akcji (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mariusz
Nie wiem kto wpadł na taki pomysł reklamy. Chyba nie prowadziliście żadnych badań... moje dziesięciomiesięczne dziecko jak widzi albo usłyszy państwa reklamę o parówkach która leci w tle gdziekolwiek przeraźliwie płacze. Po prostu się boi panicznie tej reklamy. Rozmawiałem z kilkoma znajomymi którzy maja małe dzieci i również mówią ze ich pociechy jak widza reklamę parówek boja się. Proszę ma przyszłość zwrócić uwagę. Ja nie jestem specjalista w tej dziedzinie ale zwróćcie uwagę na pomysły takich osób.
odpowiedź