Kinga Rusin i Jacek Poniedziałek reklamują RMF Classic

W prasie i internecie ruszyła kampania reklamowa RMF Classic. Akcję – wykorzystującą wizerunek Kinga Rusin, Jacka Poniedziałka i Bożeny Batyckiej – przygotował dział promocji Grupy RMF we współpracy z firmą StudioKxx.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Ruszająca właśnie wizerunkowa kampania reklamowa RMF Classic przebiega pod hasłem „Muzyka z klasą”. Po raz pierwszy stacja reklamuje się z udziałem znanych osób: prezenterki telewizyjnej Kingi Rusin, aktora Jacka Poniedziałka i businesswoman Bożeny Batyckiej.

grafika

Na poszczególnych reklamach Rusin, Poniedziałek i Batycka wymieniają różne powody, dla których słuchają RMF Classic. Layouty są utrzymane w klasycznej konwencji dzieł malarskich.

grafika

Kampania obejmuje prasę (25 tytułów, m.in. „Avanti”, „Elle”, „Film”, „Forbes”, „Gala”, „Glamour”, „In Style”, „Newsweek”, „Pani”, „Party”, „Playboy”, „Przekrój”, „Twój Styl”, „Viva!”, „Wprost”) oraz internet (Interia.pl, WP.pl, Onet.pl, Gazeta.pl.).

grafika

Zdjęcia na potrzeby akcji wykonała Iza Grzybowska w warszawskim Studio Makata, a layout zaprojektowało StudioKxx. Pomysł kampanii powstał w dziale promocji Grupy RMF, który odpowiada także za jej realizację.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"