SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kino Polska TV podnosi do 7 zł cenę w wezwaniu na akcje Stopklatki

Cena w ogłoszonym przez Kino Polska TV wezwaniu do sprzedaży akcji Stopklatki została podwyższona z 6,20 do 7 zł. Kino Polska TV po skupieniu reszty walorów Stopklatki chce wycofać ją z giełdy.

Bogusław Kisielewski, prezes Kino Polska TV i StopklatkiBogusław Kisielewski, prezes Kino Polska TV i Stopklatki

- Zwiększona Cena Akcji w Wezwaniu będzie zapłacona za wszystkie akcje objęte zapisami w odpowiedzi na Wezwanie, w tym za akcje objęte zapisami złożonymi przed dniem ogłoszenia niniejszej informacji - zaznaczono w komunikacie Kino Polska TV.

Nie podano przyczyny podwyższenia ceny, ale wydaje się ona oczywista: za dotychczasową stawkę niewystarczająco wielu akcjonariuszy chciało zbyć posiadane walory Stopklatki.

Kino Polska ma obecnie 10,92 mln akcji Stopklatki stanowiących 97,76 proc. jej kapitału. W ramach wezwania chce kupić pozostałych 250 476 akcji i wycofać spółkę z giełdy.

Wezwanie ogłoszono w połowie października, a zapisy do sprzedaży zaplanowano od 31 października do 29 listopada. Zaznaczono, że planowaną datą realizacji transakcji na warszawskiej giełdzie jest 3 grudnia, a datą rozliczenia transakcji - 5 grudnia.

Kurs Stopklatki zaraz po ogłoszeniu wezwania podskoczył nawet do 7,91 zł, po czym zmalał do nieco ponad 6 zł. W środę na koniec sesji wynosił 6,30 zł.

W trzech kwartałach br. Stopklatka zanotowała wzrost wpływów z umów z klientami z 18,72 do 20,31 mln zł oraz spadek straty netto z 3,39 mln zł do 694 tys. zł. Tylko w minionym kwartale jej przychody poszły w górę z 5,76 do 6,55 mln zł, a strata netto zmalała z 1,69 mln zł do 607 tys. zł.

Do firmy należy stacja Stopklatka nadawana m.in. w naziemnej telewizji cyfrowej. Według danych Nielsen Audience Measurement w październiku br. jej średnia oglądalność minutowa wynosiła 70 905 widzów, a udział w rynku oglądalności - 1,15 proc. (po 15 proc. więcej niż rok wcześniej).

Grupa kapitałowa Kino Polska TV w minionym półroczu zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 39 proc. do 89,54 mln zł i zysku EBITDA o 46 proc. do 38,02 mln zł, a jej zysk netto zmalał z 35,53 do 10,21 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Kino Polska TV podnosi do 7 zł cenę w wezwaniu na akcje Stopklatki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl