SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Klub Agencji Eventowych SAR ma nową strategię

W ramach strategii na 2020 rok Klub Agencji Eventowych SAR zajmie się rozwojem autorskich projektów LiveLabs i Green Events.

Projekt LiveLabs to cykl warsztatów i szkoleń Klubu Agencji Eventowych SAR, dotyczących ewolucji eventów w strategii marketingowej firm oraz jak najbardziej efektywnej egzekucji projektów eventowych. Inicjatywna skierowana jest do marketerów, przedstawicieli procurementu oraz juniorów z działów marketingu.

Start Livelabs zaplanowany został na marzec. Warsztaty będą bezpłatne, a ich formuła jest obecnie dopracowywana. Za projekt odpowiada SAR oraz członkowie zarządu klubu - Michał Atlas (Brave Agency), Dominik Górka (Live Age), Dorota Wojtczak (Emlab) oraz Mariusz Nowak (Ministry of Creativity).

- LiveLabs pomogą nam realizować równocześnie dwa, podstawowe dla nowej strategii Klubu, cele. Przede wszystkim, staną się platformą do dzielenia się wiedzą o tym, jak współczesne, dobrze zaprojektowane narzędzia komunikacji live mogą wspierać markę. Pokażemy marketerom, że dziś to one są jednym z najlepszych sposobów realizacji celów marketingowych,  współtworzenia doświadczeń z odbiorcą i budowania jego relacji z marką. A wartość edukacyjną spotkań LiveLabs uzupełnia druga, tak samo ważna. Chcemy potwierdzać, że jesteśmy najlepszym towarzystwem dla marketingu, procurementu i business ownerów - mówi Dominik Górka, członek zarządu KAE SAR

KAE włącza się w Ad Goes Green

Klub Agencji Eventowych wesprze w tym roku Ad Goes Green, inicjatywę Klubu Producentów Reklamowych. Celem ogłoszonego w listopadzie ub.r. projektu jest zmniejszenie wpływu produkcji filmów reklamowych na środowisko naturalne.

- Dołączamy do inicjatywy ekologicznej SAR „Ad Goes Green”, realizując projekt „Green events”. Chcemy wyznaczyć nowe standardy proekologiczne przy realizacji projektów marketingowych po stronie agencji eventowych i propagować je wśród klientów. Chcemy dawać naszym klientom możliwość wyboru rozwiązań i materiałów bardziej przyjaznych naszej planecie, już od momentu tworzenia strategii przedsięwzięć. Każdy element naszej pracy ma znaczenie, a misją KAE jest zwiększanie sumy decyzji chroniących nasze naturalne otoczenie - mówi Dorota Wojtczak, członek zarządu KAE SAR.  

Szczegóły Green Events zostaną podane podczas Forum Branży Eventowej 2020. Dominik Górka i Dorota Wojtczak - członkowie zarządu KAE oraz Julian Dworak Dyrektor Klubu Producentów Reklamowych SAR będą prelegentami podczas Forum Branży Eventowej FBE 2020.

Klub Agencji Eventowych SAR oraz SAR Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej jako partnerzy wydarzenia, przygotują wystąpienie na temat ,,Green events. Jak kryzys klimatyczny zmieni świat eventów?" podczas którego opowiedzą o nowym projekcie w klubie.

Do KAE dołączyła pod koniec roku agencja Bespoke, stając się jednocześnie członkiem SAR.

Klub Agencji Eventowych przy SAR tworzą obecnie Brave, Bespoke, El Padre, Emlab, Havas Sport & Entertainment, Live Age, Ministry Of Creativity, Mea Group, Platige Image, Plej, Oraz Walk Events.

Dołącz do dyskusji: Klub Agencji Eventowych SAR ma nową strategię

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zabawne
Towarzystwo wzajemnej adoracji tak poukładane z "klientami", że ich szkolenia powinny dotyczyć co komu i kiedy. Pisanie o czymś "zielonym" w przypadku eventów jest zabawne, bo nawet pikniki "ekologiczne" to jest pompka bez dna do wywalania kasy na totalne bzdury nic nikomu nie dające oprócz przepuszczania kasy. Może strefa relaksu za bańke lub plaża za 100 tys zrobione w Warszawie zdobędą nagrody
odpowiedź