SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Knorr z nową platformą komunikacyjną „Eat for good"

Marka produktów spożywczych Knorr (Unilever) startuje z wielkanocną kampanią. To pierwsza odsłona nowej globalnej platformy komunikacji pod hasłem „Eat for good".

W swoich świątecznych reklamach Knorr pokazuje, że zmiana na naszych talerzach może zmienić świat i zachęca polskie rodziny, żeby w tym roku ich wielkanocne dania były nie tylko pyszne, ale i dobre dla planety.

- Wygląda na to, że po raz kolejny spędzimy święta w niewielkim gronie najbliższych. W naszym spocie reklamowym dla marki Knorr chcieliśmy pokazać, że mimo to możemy połączyć swoje świąteczne stoły we wspólnej sprawie i razem zrobić coś dobrego dla planety - mówi Marcin Nowak, dyrektor kreatywny Mullenlowe Warsaw.

MullenLowe Warsaw odpowiada za koncepcję i realizację kampanii w mediach tradycyjnych i digitalowych. Agencja wygrała ten projekt w przetargu.

Dołącz do dyskusji: Knorr z nową platformą komunikacyjną „Eat for good"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl