SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kobiety czują Whirlpool

Na całoroczną kampanię reklamową w Polsce Whirlpool przeznaczał ok. 5 milionów złotych

17 maja ruszyła telewizyjna kampania reklamowa Whirlpool Polska pod hasłem "Sensing the Difference". To kolejny etap rozpoczętych w kwietniu działań odświeżających wizerunek marki, jeszcze bardziej łączących ją z kobiecością. Działania marketingowe Whirlpool obejmują również sponsoring i działalność charytatywną.

Od kilku dni w niemal wszystkich największych stacjach telewizyjnych (TVN, TVN7, Polsat, TV4, TVP3, Discovery, Animal Planet, Cyfra+, TVN 24) emitowane są najnowsze filmy reklamowe Whirlpool pod hasłem "Sensing the Difference", czyli "poczuj różnicę". Kampania telewizyjna to kolejny etap działań promujących najnowszą linię innowacyjnych urządzeń Whirlpool i odświeżających wizerunek samej marki. Już w kwietniu pojawiły się pierwsze ogłoszenia w prasie kobiecej (m.in. "Elle", "Twój Styl", "Zwierciadło") oraz prasie tematycznej o urządzaniu wnętrz (m.in. "Elle Deco", "Moje Mieszkanie", "Cztery Kąty"). Kampania telewizyjna potrwa do końca czerwca, cykl ogłoszeń w prasie zaplanowano do końca roku. Na całoroczną kampanię reklamową w Polsce przeznaczono ok. 5 milionów złotych.

Przeprowadzone przez Whirlpool konsumenckie badania focusowe wykazały potrzebę odświeżenia wizerunku marki Whirlpool i zaakcentowania w komunikacji marketingowej jej głównych cech: kobiecości oraz wrażliwości na zróżnicowane gusta i potrzeby klientek. Wyniki badań posłużyły także do sformułowania nowego hasła reklamowego Whirlpool - "Sensing the Difference".

Nowy claim odwołuje się do zmienności życia i potrzeb. Kobiety lubią odkrywać nowe rzeczy i doświadczać nowych doznań. Możliwość ciągłego poznawania pobudza i ożywia zmysły. Whirlpool rozumie tę zmienność, dlatego też bezustannie udoskonala swoje produkty, aby jeszcze lepiej spełniały oczekiwania i zapewniały najlepsze z możliwych rezultatów.

W wymiarze wizualnym efekt odświeżenia marki uzyskano dzięki nowemu, bardziej realnemu wizerunkowi kobiecych postaci (Bogiń Whirlpool) wykorzystywanych w filmach telewizyjnych, ogłoszeniach prasowych i materiałach BTL. Dotychczasowa ściśle emocjonalna komunikacja została uzupełniona o przekazy racjonalne. Pozwoliło to zachować charakterystyczny klimat reklamy Whirlpool, a jednocześnie w bardzo prosty sposób zakomunikować główne zalety produktów.

Za adaptację filmów i ogłoszeń prasowych odpowiada agencja Publicis, zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Optimedia.

Dołącz do dyskusji: Kobiety czują Whirlpool

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl