SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kobranocka postawiła na Kostrzewa PR

Zespół Kobranocka rozpoczął współpracę z Kostrzewa PR.

Agencji powierzono zadania z zakresu promocji najnowszej płyty oraz kreowania wizerunku zespołu w mediach ogólnopolskich.

Premiera albumu zbiega się z z rocznicą 25-lecia działalności Kobranocki.

Agencja Kostrzewa PR została wybrana na podstawie rekomendacji. Osobami odpowiedzialnymi za projekt są: Urszula Kostrzewa, Hanna Białoń i Maria Moykowska.

Dołącz do dyskusji: Kobranocka postawiła na Kostrzewa PR

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl