„Kocham Cię, Polsko!” wiosną w soboty w TVP2. „Bardziej literackie, mniej ludyczne”

TVP2 wiosną reaktywuje show „Kocham Cię, Polsko!”, który w przeszłości przez kilka lat gościł na antenie stacji. Maciej Chmiel, nowy szef Dwójki, zdecydował że widowisko będzie nieco poważniejsze i przeniósł jego realizację do studia TVP. Program ma być nadawany w sobotnie wieczory - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
„Kocham Cię, Polsko!” wiosną w soboty w TVP2. „Bardziej literackie, mniej ludyczne”

Decyzję o powrocie „Kocham Cię, Polsko!” do ramówki stacji podjęło jeszcze poprzednie kierownictwo TVP2. W opartym na holenderskim formacie „I love your country” show rywalizują ze sobą dwie drużyny, sprawdzając swoją wiedzę o Polsce i Polakach.

Dyrektor TVP2 Maciej Chmiel zapowiada, że formuła programu została odświeżona. - Quizy będą mniej ludyczne, będą dotyczyć bardziej literatury czy sztuki - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. TVP2 zaangażuje też do udziału w show krakowskich artystów.

Program będzie bowiem realizowany w należącym do TVP studiu w krakowskim Łęgu. Jest to zgodne z nową polityką spółki, by korzystać z własnych hal produkcyjnych , a nie z obiektów zewnętrznych. Wcześniej planowano, że „Kocham Cię, Polsko!” będzie nagrywane w Warszawie w ATM Studio.  Nagrania ruszą pod koniec lutego br., producentem wykonawczym show pozostaje firma Rochstar.

Chmiel nie ujawnia, kto będzie gospodarzem widowiska i kapitanami drużyn w nim. Z naszych informacji wynika, że do tych ról przymierzani byli Tomasz Kammel i Maciej Musiał. „Kocham Cię, Polsko!” oglądać będzie można w TVP2 od marca br. w sobotnie wieczory - najprawdopodobniej o godz. 20.05.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/szef-tvp1-chce-powrotu-pasma-sniadaniowego-swiat-sie-kreci-zostaje ##

„Kocham Cię, Polsko!” nadawane było w TVP2 w latach 2008-2012. Doczekało się ośmiu edycji - ostatnia, nadawana jesienią 2012 roku, miała średnio 1,83 mln widzów, 10,94 proc. udziału w grupie 4+ i 7,19 proc. w  grupie 16-49.  Natomiast pokazywana wiosną tego samego roku siódmą serię śledziło aż 2,94 mln osób. Spadek widowni w 2012 roku nastąpił w wyniku zmiany dnia emisji show z piątku na niedzielę i był głównym powodem zdjęcia programu z anteny (dane Nielsen Audience Measurement).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"