Bohaterami nowego spotu z kampanii jest para, która robiąc zakupy w sklepie Komfort, w żartobliwy sposób spiera się o to, czy kupić panele czy dywany. - Nawiązaliśmy do klasycznego zakupowego „konfliktu” płci. Kobiety na zakupach są bardziej spontaniczne i emocjonalne, uwielbiają kupować dodatki, które po prostu wpadną im w oko. I nie ważne, że przyszły po coś zupełnie innego. Mężczyźni wręcz przeciwnie - wchodząc do sklepu koncentrują się wyłącznie na tym, co mają na liście zakupów. Wykorzystaliśmy emocje towarzyszące wspólnym zakupom, aby w lekkiej formule, z przymrużeniem oka pokazać, że oferta Komfort odpowiada potrzebom zarówno pań, jak i panów, a nasze sklepy są świetnym miejscem do wypracowywania kompromisu - opisuje Inga Wawrzyniak-Gacek, dyrektor marketingu w spółce Sklepy Komfort.

Spot prezentuje również wybrane produkty z aktualnej oferty sklepów Komfort.
Kampania telewizyjna obejmuje emisję spotów w TVN, Polsacie, TVP1 i TVP2 oraz na kanałach tematycznych TVN, TVP i Polsatu.
Jednocześnie produkty z oferty sklepów Komfort lokowane są w programie „Domowe rewolucje” emitowanym w TVN i HGTV. Jego gospodynią jest Dorota Szelągowska, która wystąpiła w zeszłorocznej kampanii reklamowej Komfortu.
Uzupełnieniem komunikacji będzie gazetka z aktualną ofertą dywanów, wykładzin, paneli, podłóg drewnianych oraz dodatków, która insertowana będzie do magazynów „Gala”, „Claudia” i „Pani Domu”.
Za realizację kampanii od strony kreacji odpowiada agencja Eskadra, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Codemedia.











