SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ogłoszono skład Komitetu Organizacyjnego konkursu Effie 2023

Effie Poland przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR ogłasza skład Komitetu Organizacyjnego 24. edycji konkursu Effie 2023.

Komitet Effie Awards Poland 2023 to 18 przedstawicieli agencji członkowskich SAR i marketerów. Rolą Komitetu jest całościowe spojrzenie na marketing i biznes, konsumentów, nowe narzędzia i kanały komunikacyjne oraz zmiany społeczne i dostosowanie ich do polskiej edycji konkursu.

Komitet redefiniuje kategorie produktów i usług, uaktualnia i porządkuje katalog kategorii specjalnych, pracuje nad zmianami w formularzach zgłoszeniowych, udoskonaleniem procesu zgłaszania, procedurą pisania feedbacków przez jury a także wyborem jury konkursu.

W tym roku w skład komitetu wchodzą: Dariusz Andrian (VMLY&R Poland), Anna Barabasz – Sawińska (Grupa Maspex), Edyta Frąckowiak (numbers & intuition), Hanna Jackowska (Leo Burnett), Marcin Samek (McCann Poland), Beata Szcześniak (Spark Foundry), Kamil Wiszowaty (Group One Media), Michał Jasiński (UM), Paweł Kastory (DDB), Michał Kociankowski (Synergion), Magdalena Kosińska (Philips Domestic Appliances), Jakub Kossut (ekspert niezależny), Magdalena Kozanowska (180heartbeats + Jung v Matt), Krzysztof Mocek (dentsu Creative Polska), Andrzej Mytych (Business & Marketing Advisor), Barbara Pasterczyk (ING Bank Śląski), Anna Podskarbi (niezależna ekspertka), Michał Rutkowski (K2 Create).

- Effie Poland podąża za światowymi trendami i przekłada je na realia konkursowe, ale często je również wyprzedza. To Polska jest pierwszym rynkiem, który w 2022 zaprosił marketerów do udziału i prac w Komitecie Organizacyjnym konkursu. To polskie Effie już w zeszłym roku otworzyło kategorię ESG. Jestem przekonana, że zgłoszone kampanie będą oceniane w oparciu o najlepszą wiedzę i praktyki – osoby zgłoszone do jury, to crème de la crème osób pracujących nad markami – komentuje Anna Zimecka, dyrektor projektów SAR.

Harmonogram zgłoszeń do Effie 2023

Terminy zgłoszeń do Effie 2023: I termin: do 19.05.2023r;m II termin: do 14.06.2023;  III termin: do 30.06.2023r.

Do konkursu można zgłaszać działania, kampanie i rozwiązania, które były realizowane na terytorium Polski w okresie od 1 stycznia 2022 do 31 marca 2023 roku.

Podczas gali 23. edycji Effie Awards Poland zostało wręczonych 66 statuetek - 37 brązowych, 19 srebrnych, 10 złotych. Najważniejsze wyróżnienie - nagroda Grand Prix Effie 2022 - powędrowało do Yes Biżuteria, agencji 180heartbeats + Jung v. Matt, Stratosfery, Massive Music i Mediahub za kampanię „Jestem kobietą”. Agencją reklamową roku została DDB Warszawa, mediową Starcom a firmą roku - Grupa Maspex.

Effie to nagrody za najbardziej efektywne kampanie i rozwiązania biznesowe. Gala tegorocznej edycji odbędzie się 7 listopada.

Dołącz do dyskusji: Ogłoszono skład Komitetu Organizacyjnego konkursu Effie 2023

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Obiektywny
Sami swoi. Tak też zostaną przyznane prawdopodobnie nagrody.
Mniejsze agencje, pomimo większej kreatywności nie mają szans.
odpowiedź
User
Szeryf
Sami swoi. Tak też zostaną przyznane prawdopodobnie nagrody.
Mniejsze agencje, pomimo większej kreatywności nie mają szans.
W tych zawodach nie idzie o kreatywność.
odpowiedź
User
dryft
Nie zapomnijcie podnieść wpisowego, żeby wyciąć małe i średnie agencje.
odpowiedź