SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grupa CCC zamyka e-sklep swojej nowej sieci

Z końcem marca w Polsce przestanie działać sklep internetowy sieci HalfPrice, rozwijanej przez grupę CC od trzech lat. Platforma ma być dalej dostępna w kilku innych krajach.

Klienci polskiej wersji sklepu internetowego Halfprice.eu na stronie głównej są informowani, że będą mogli robić tam zakupy tylko do końca marca. - Po tym dniu w dalszym ciągu dostępne będzie też wsparcie dla Klientów, którzy złożyli zamówienia - zwroty i reklamacje będą rozpatrywane zgodnie z regulaminem sklepu - zapowiedziano.

- Jednocześnie informujemy, że powyższe pozostaje bez wpływu na konto klubowe. Tym samym nie zmienia się dostęp do benefitów klubowych, jakie wykorzystać można w sklepach stacjonarnych HalfPrice w całej Polsce - dodano.

Zachęcono użytkowników do odwiedzania sklepów stacjonarnych tej sieci „w Polsce i za granicą, które w tym roku otwierać się będą w kolejnych lokalizacjach”.

CZYTAJ TEŻ: CCC chce kupić sieć sklepów z odzieżą sportową

Analogiczny komunikat nie pojawia się w wersjach HalfPrice.eu przeznaczonych na inne rynki: Czechy, Słowację, Chorwację, Austrię, Litwę, Łotwę, Ukrainę, Węgry, Rumunię i Słowenię.

Koniec sklepu internetowego HalfPrice

Sieć HalfPrice jest rozwijana przez grupę CCC od wiosny 2021 roku. Oferuje odzież, obuwie, akcesoria, kosmetyki, zabawki oraz wyposażenie i dodatki do domu w niskich przedziałach cenowych. Jej sklep internetowy uruchomiono w Polsce pod koniec 2021 roku. Potem sieć otwierała placówki stacjonarne i platformę e-commerce w kolejnych państwach.

Na koniec stycznia br. działały 123 sklepy stacjonarne HalfPrice (32 więcej niż rok wcześniej), a ich łączna powierzchnia handlowa zwiększyła się przez rok o 49 proc. do 226,3 tys. metrów kwadratowych.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Grupa CCC w zeszłym kwartale obrotowym (od listopada ub.r. do stycznia br.) osiągnęła wzrost przychodów rok do roku o 4 proc. do 2,53 mld zł, a jej wyniki operacyjny zwiększył się 50 mln zł straty do 96 mln zł zysku. Przychody sprzedażowe sieci HalfPrice zwiększyły się o 53 proc. do 438 mln zł, a skorygowany zysk EBITDA z 31 do 84 mln zł.

W poniedziałek o godz. 10.30 za akcję CCC płacono 69,90 zł, co przekładało się na kapitalizację w wysokości 4,8 mld zł. Przez minione 12 miesięcy kurs spółki zyskał 90 proc., marsz w górę zaczął w listopadzie

Dołącz do dyskusji: Grupa CCC zamyka e-sklep swojej nowej sieci

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lol
UX w stacjonarnych też leży i kwiczy, asortyment biedny w porównaniu do tkmaxx, ceny jak w internecie
odpowiedź
User
gfd
Do przedmówcy: znalezienie czegokolwiek w TKMaxx to orka na ugorze. Poza tym, asortyment maja powtarzalny do znudzenia, zaś większość ubrań to sznnaty.
odpowiedź
User
gfd
cd. Natomiast w HalfPrice jest porządek, wiec szybko przeglądasz oferte. No, i można kupić ubrania od kreatorów - co prawda, trzeba wysupłać nawet 20tys (w butiku w Cannes czy innym NYC bylo po 46tys), ale mało jest sklepów w Polsce które maja taka półkę odzieżową.
odpowiedź