Koniec miesięcznika "Marie Claire"

Wydawnictwo Hachette Filipacchi zamyka polskie wydanie miesięcznika "Marie Claire".

kk-Rzeczpospolita
kk-Rzeczpospolita
Udostępnij artykuł:

Styczniowy numer "Marie Claire" (HFMC Polska), który ukazał się na rynku 10 grudnia br. jest ostatnim wydaniem tego miesięcznika. Taka decyzja podjęła centrala wydawnictwa Hachette Filipacchi Medias w Paryżu.

Decyzja zaskoczyła redakcję "Marie Claire", która o zamknięciu tytułu została poinformowana na piątkowym spotkaniu. Zaskoczenie jest tym większe, że aktualnemu numerowi "Marie Claire" towarzyszy intensywna kampania reklamowa, która swym zasięgiem obejmuje telewizje, radio, internet oraz prasę.

Jaki jest powód zamknięcia "Marie Claire"? W oficjalnym oświadczeniu podano, że wydawnictwu HFM  nie udało się porozumieć w kwestii miesięcznika z francuskim właścicielem tytułu.

Część pracowników "Marie Claire" dostało oferty pracy w innych tytułach Hachette Filipacchi, resztę czekają grupowe zwolnienia.

Sprzedaż ”MC” we wrześniu br. według ZKDP wyniosła 56340 egz. i była wyższa o około tysiąc egz. w porównaniu z tym samym okresem ub.r. 

kk-Rzeczpospolita
Autor artykułu:
kk-Rzeczpospolita
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych