Serce i Rozum znikają z reklam Orange, w nowej kampanii dziecięce „All you need is love” (wideo)

Orange wystartował z kampanią promującą wprowadzoną właśnie usługę Orange Love. W głównym spocie wykorzystano przebój Beatlesów „All you need is love”. Reklamy z postaciami Serca i Rozumu na stałe znikają z działań reklamowych operatora - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - To była świetna koncepcja, ale już się nieco zużyła. Poza tym nie bardzo przystaje do naszej nowej strategii - wyjaśnia nam Mariusz Gaca, wiceprezes zarządu Orange Polska ds. rynku konsumenckiego.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Od piątku Orange Polska wprowadził do swojej oferty nowy pakiet Orange Love łączący dostęp do internetu przez światłowód z usługami telewizyjnymi i komórkowymi.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/orange-love-ile-kosztuje-internet-swiatlowodowy-orange ##

Wraz z nową ofertą Orange rozpoczął promującą ją kampanię reklamową, której głównym elementem jest telewizyjny spot. Jego najważniejszym przekazem jest więź pomiędzy dziećmi i dorosłymi, którą można utrzymać w różnych sytuacjach także dzięki nowoczesnym technologiom i internetowi.

Istotną rolę w nowej reklamie promującej markę Orange Love jest muzyka, a konkretnie hit grupy The Beatles „All you need is love”.

Kampania będzie prowadzona w telewizji, radiu, internecie (m.in. w social media), kinach oraz na outdoorze. Za kreację kampanii odpowiada agencja Publicis (na podstawie koncepcji wykorzystanej przez Orange w Hiszpanii), za produkcję - Banana, a postprodukcją zajęło się studio Platige Image.

W ciągu kilku ostatnich lat w kampaniach Orange (głównie Neostrady i FunPacku) występowali animowani bohaterowie Serce i Rozum. Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, te postaci nie pojawią się już więcej w ATL-owych reklamach operatora.

grafika

Przyczynę zakończenia tej serii reklam wyjaśnia w rozmowie z nami Mariusz Gaca, wiceprezes zarządu ds. rynku konsumenckiego w Orange Polska.

- Serce i Rozum to była świetna koncepcja, która przyniosła nam wiele korzyści - zaznacza Gaca. - Pamiętajmy jednak, że od debiutu tych reklam minęło już sporo czasu i ta kreacja w naturalny sposób się zużyła. Poza tym Serce i Rozum utrwalili się w pamięci widzów jako postaci promujące jedynie wybrane usługi Orange, głównie te związane z komórkami i w niektórych wypadkach, z treściami. Tymczasem nasza obecna strategia zakłada przedstawienie firmy jako kompleksowego dostawcę wielu przydatnych rozwiązań związanych nie tylko z łącznością komórkową. Stąd decyzja o zmianach dotyczących także komunikacji z odbiorcami - mówi Wirtualnemedia.pl wiceprezes Orange Polska.

Ostatnia szeroko zasięgowa kampania reklamowa firmy z udziałem Serca i Rozumu była prowadzona w połowie ub.r., promowano w niej Orange Światłowód. W reklamach operatora animowani bohaterowie pojawili się w połowie 2010 roku, autorem koncepcji marketingowej opartej na ich wizerunku jest agencja Publicis Poland.

Jesienią 2011 roku Orange Polska, Publicis i MEC za serię reklam z Sercem i Rozumem otrzymały Grand Prix w konkursie Effie Awards. Facebookowy fanpage bohaterów ma obecnie 2,12 mln użytkowników, nadal jest aktualizowany.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"