WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Circle K w kampanii „Gumiaczki chcą do domu” promuje swój program lojalnościowy

Stacje z logo Statoil znikną z Polski do końca marca 2018 roku

2017-09-10 A A A KOMENTARZE: 5 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Logo stacji paliwowych działających dotychczas jako Statoil zniknie z polskich dróg ostatecznie do końca marca 2018 roku. Do tego czasu ma się zakończyć proces rebrandingu, czyli zmiany wyglądu stacji i logo na Circle K. Wspierany jest kampanią reklamową pod hasłem „Nowa nazwa. Ci sami ludzie”, za którą odpowiadają firmy SMFB i SMG Polska.

Stacje z logo Statoil znikną z Polski do końca marca 2018 roku

Jak informuje sieć Circle K, pierwsze 100 z 352 stacji Statoil w Polsce funkcjonuje już pod nazwą Circle K. Nowe logo widnieje m.in. na stacjach w Warszawie, Krakowie, Łodzi i na Śląsku.

"W 2015 r. zdecydowaliśmy, że Circle K stanie się naszą globalną marką detaliczną. To element naszej strategii i jednocześnie bardzo ważny moment w historii całej firmy. Polska dołącza właśnie do grona ponad 20 krajów, w których Circle K ma ugruntowaną pozycję na rynku i z sukcesem funkcjonuje już od wielu lat" - powiedział prezes Circle K Polska Giedrius Bandzevicius.

Jak poinformowała spóła, zmiana nazwy będzie sukcesywnie obejmować kolejne regiony Polski. We wrześniu i październiku tego roku proces rebrandingu obejmie stacje na Dolnym Śląsku oraz w Wielkopolsce.

Kampania reklamowa wspierająca rebranding jest realizowana pod hasłem „Nowa nazwa. Ci sami ludzie”. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają agencja reklamowa SMFB (globalnie obsługująca markę Circle K) oraz dom mediowy SMG Polska.

W Europie marka Circle K widnieje już na stacjach paliw w Norwegii, Szwecji i Danii. Prace związane z rebrandingiem prowadzone są nadal na Litwie, Łotwie i w Estonii.

Spółka podkreśla, że zmiana logotypu na stacjach w Polsce nie będzie miała wpływu na obowiązujące umowy z klientami, partnerami czy dostawcami firmy.

Jak już informowaliśmy, decyzję o rebrandingu stacji Statoil na Circle K podjął koncern Alimentation Couche-Tard, właściciel sieci Circle K, który pięć lat temu przejął sieć Statoil. Grupa Alimentation Couche-Tard otrzymała prawo używania nazwy Statoil jedynie przez określony czas. Circle K jest największym brandem tego kanadyjskiego koncernu, który ogłosił decyzję o stworzeniu nowej, globalnej marki Circle K, zastępując tym samym dotychczasowe: Mac’s, Kangaroo Express, Circle K, Topaz oraz Statoil.  Firma obecna jest na polskim rynku od 1992 r. (przed 1 kwietnia 2016 r. jako Statoil Fuel & Retail Polska) i prowadzi sieć 352 stacji paliw.

Autor: pr

Wiecej informacji: Statoil, Circle K

Komentarze (5) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia