ROZWIŃ

Koniec Viacom! Blink. Zastąpi go Paramomut HD

Koncern Viacom International Media Networks w marcu 2015 roku wprowadzi do Polski kanał Paramount Channel HD. Stacja zastąpi kanał Viacom! Blink, który okazał się fiaskiem na naszym rynku.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

W ramówce Paramount Channel HD obecne będą produkcje wytwórni filmowej Paramount Pictures, należącej do grupy mediowej Viacom.  - Mogę zapowiedzieć, że w ofercie programowej Paramount Channel HD znajdzie się dużo nowych hitów amerykańskiego kina, a w nich największe gwiazdy z Fabryki Snów - mówi Dariusz Janczewski, general manager w Viacom International Media Networks Polska.

Choć marka Paramount Channel HD ma charakter globalny (stacja nadaje m.in. w Hiszpanii i Brazylii), polska ramówka będzie się znacząco różnić od tej oferowanej na innych rynkach i będzie dostosowana do oczekiwań polskiego widza. Na razie VIMN nie podaje jakie tytuły filmowe się w niej znajdą. Stacja w Polsce ruszy 19 marca 2015 roku.

- Z biznesowego punktu widzenia ta zmiana to dla nas szansa na zdywersyfikowanie portfolio naszych produktów i przekonanie do naszej oferty nowych widzów - miłośników najlepszej filmowej rozrywki - dodaje Janczewski.

VIMN dotąd nie miał kanału typowo filmowego w Polsce - ma natomiast dwie stacje z serialami komediowymi - Comedy Central i Comedy Central Family. Poza tym w portfolio spółki są stacje młodzieżowe Viva Polska i MTV Polska, kanały muzyczne VH1 i MTV Live HD oraz stacje dziecięce Nickelodeon, Nickelodeon HD i Nick Jr.

Kanał Viacom! Blink, który zastąpi Paramount Channel HD, ruszył w 2011 roku jako stacja rozrywkowa dla kobiet. Był wspólnym przedsięwzięciem VIMN i Endemola, a Polska była pierwszym krajem, w którym się pojawił (więcej na ten temat). Viacom! Blink trafił do oferty Cyfrowego Polsatu, platformy nc+ czy sieci kablowej Multimedia Polska.

Stacji nie udało się poszerzyć dystrybucji o kolejnych operatorów, a nadawca z czasem przestał inwestować w rozwój Viacom! Blink i jego ofertę programową, stawiając na ramówkę powtórkową. Dlatego nieduże wyniki oglądalności kanału spadały. Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w listopadzie br. udział stacji w rynku telewizyjnym był zerowy (więcej na ten temat).

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat znów szykuje sylwestra w Toruniu. "Raczej się dogadamy"

Polsat znów szykuje sylwestra w Toruniu. "Raczej się dogadamy"

"GQ" trafi na rynek końcem listopada. Kolejne osoby dołączają do redakcji

"GQ" trafi na rynek końcem listopada. Kolejne osoby dołączają do redakcji

Powstaje nowy wskaźnik dla marketerów. Wkrótce może stać się jednym z kluczowych na rynku

Powstaje nowy wskaźnik dla marketerów. Wkrótce może stać się jednym z kluczowych na rynku

Dwie skargi na Republikę. Nie za teorie spiskowe, a edukację zdrowotną

Dwie skargi na Republikę. Nie za teorie spiskowe, a edukację zdrowotną

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Wiara w trybie online. Witryna Świadków Jehowy przyciąga jak Onet i X

Wiara w trybie online. Witryna Świadków Jehowy przyciąga jak Onet i X