SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Dawid Podsiadło ze zwrotką reklamuje Konto dla Ciebie w Credit Agricole (wideo)

Ruszyła produktowa odsłona kampanii reklamowej banku Credit Agricole z udziałem piosenkarza Dawida Podsiadło. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Just, Opus Film, Cube Group, Performics i Arena Media.

Article

W nowym spocie Dawid Podsiadło stwierdza, że słuchacze niesłusznie skupiają się na refrenach piosenek, mniej uwagi zwracając na zwrotki. Na co doradczyni z Credit Agricole informuje, że właściciel Konta dla Ciebie na płacenie rachunków środkami z tego konta może otrzymać do 300 zł zwrotu.

Promocja jest skierowana do osób, które do końca lipca otworzą Konto dla Ciebie z kartą. Muszą też zadeklarować minimum tysiąc zł stałych wpływów na konto, opłacać z niego rachunku za media oraz wykonać minimum jedną płatność miesięcznie kartą lub BLIK-iem

Kampania Credit Agricole z udziałem Dawida Podsiadło trwa od początku kwietnia pod hasłem „Cały bank dla Ciebie”. Jej pierwsza odsłona miała charakter wizerunkowy.

Akcja jest realizowana w telewizji (68 kanałów), radiu (ponad 200 stacji), internecie oraz na outdoorze.

Za kreację reklam odpowiada agencja Just, za produkcję spotów - dom produkcyjny Opus Film, za działania w internecie - agencje Cube Group i Performics, a za planowanie i zakup mediów tradycyjnych - dom mediowy Arena Media.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Dawid Podsiadło ze zwrotką reklamuje Konto dla Ciebie w Credit Agricole (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nie korzystam z tego banku i nie skorzystam
Kolejny komercyjny pajacyk, kreujący się wcześniej na muzyka offowego. Sprzedal się za parę złotych. Marna osobowość, raczej grajek dla podrostkow z lemingowych domków na Białołęce.
2 16
odpowiedź
User
jan
I od razu mega kryzys wizerunkowy. Bo powiesili szmaty po warszawie na budynkach i ludzie słusznie protestują. Wieśniacka kampania.
1 7
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing