SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Bank Pekao SA rodzinnie reklamuje Konto Przekorzystne (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamująca Konto Przekorzystne wprowadzone do oferty Banku Pekao SA. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Docenisz różnicę”, przygotowały i realizują firmy marketingowe McCann Worldgroup, MediaCom, Sales&More i The Digitals.

Article

Konto Przekorzystne to podstawowy rachunek Banku Pekao, w ramach którego oferowany jest pełny pakiet usług bankowych: konto oszczędnościowe, karta wielowalutowa, bezpłatne rachunki walutowe, bankowość mobilna PeoPay, specjalny moneyback, a także zwrot na zakup polisy OC w PZU

Reklamy podkreślają, że klienci w wieku do 26 lat bezwarunkowo otrzymują bezpłatnie cały pakiet usług w ramach rachunku. Natomiast inni użytkownicy po spełnieniu kilku warunków mogą mieć za darmo samo konto i kartę do niego oraz korzystanie w bankomatów.

Ponadto w ramach promocji zaplanowanej do końca czerwca na rachunku przez 180 dni środki w wysokości do 10 tys. zł będą oprocentowane na 2,7 proc. w skali roku, można też uzyskać do 100 zł zniżki na ubezpieczenie OC w PZU.

Bohaterami kampanii, prowadzonej pod hasłem „Docenisz różnicę”, jest rodzina, której członkowie z różnych pokoleń wspólnie spędzają czas: robią zakupy, bawią się, spotykają z przyjaciółmi. Poszczególne sceny mają ilustrować różne korzyści w ramach Konta Przekorzystnego.

- W naszej kampanii doceniamy rodzinę i wspólnie spędzany czas. Nasi bohaterowie dbają o siebie, sprawiają sobie małe i większe niespodzianki, cieszą się z korzyści, które uzyskują dzięki posiadaniu naszego konta - opisuje Agnieszka Wilczyńska, dyrektor departamentu marketingu w Banku Pekao. - Stworzyliśmy produkt - Konto Przekorzystne, które odpowiada na znakomitą część potrzeb klientów indywidualnych. Taki produkt zasługuje na kampanię reklamową na najwyższym poziomie. Jestem przekonana, że nie tyle kampania reklamowa, ale przede wszystkim nasza oferta zostanie zauważona przez klientów - dodaje Beata Nanasik, dyrektor zarządzająca centrum komunikacji, marketingu i badań w banku.

Jest to kolejna odsłona kampanii Banku Pekao pod hasłem „Docenisz różnicę”, poprzednia miała charakter wizerunkowy.

Działania reklamujące Konto Przekorzystne zaczęły się 9 lutego, obejmują telewizję i internet (trzy wersje spotów), a także materiały BTL w oddziałach Banku Pekao SA.

Koncepcję kampanii przygotowała agencja McCann Worldgroup, a spot wyreżyserował Marek Dawid. Za zakup mediów odpowiadają Mediacom Warszawa (media pozainternetowe) i Sales&More (internet), a działania w social media realizuje agencja The Digitals.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Bank Pekao SA rodzinnie reklamuje Konto Przekorzystne (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
seba
jaki piękny ten Centralny, aż strach pomyśleć, że zburzyć go chcieli
Ciekawe kiedy zacznie się proces łączenia Pekao z PKO a później światowa ekspansja "PeKaO" BP z PZU, jak wiadomo polaków jest "pełno wszędzie", wielu z nich ma duże problemy w bankach (po polsku niektóre paragrafy ciężko zrozumieć), system bankowy w Polsce mamy na światowym poziomie technologicznym (w Niemczech żeby zmienić PIN do karty trzeba wyrobić nową kartę hahah z narzuconym nowym PINem).
Wracając do tematu, jedna wielka placówka i tam BANK, UBEZPIECZALNIA itp. itd. i stacja benzynowa obok :P (Jak pisze w piątek "Rzeczpospolita", nabrały tempa prace nad połączeniem Orlenu i Lotosu.)
(kopalni obok bym nie stawiał :P) .... do BOJU POLSKO ooo ";-)
1 0
odpowiedź
User
gość
państwowy bank i jego zaje.....te oferty - śmiechu warte
0 0
odpowiedź
User
Obiektywny
Tylko nikt w tej pięknej telewizyjnej reklamie nie zaznaczył że ta oferta dotyczy tylko nowych klientów!!! - obecni zostali pominięci i mogę się pocałować!!! Ooo!!! I do tego ta niekompetencja konsultantów którzy sprawdzają w rozmowie że konto obecnie posiadam i mogę skorzystać z tej promocyji a jak przychodzi do załatwienia formalności w Oddziale Banku jednak nie można!!! Widać że przez telefon rozmawiałem ze sprzątaczką a nie przedstawicielem tego pięknego Banku.Fakt autentyczny!!!
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing