Kontrakt MEC i PKP opiewa na blisko 18 mln zł

Budżet mediowy spółki PKP Intercity SA, zdobyty przez dom mediowy MEC (należący do GroupM), wynosi prawie 18 mln zł - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W pierwszej połowie grudnia PKP poinformowało o zakończeniu przetargu na planowanie i zakup mediów do wizerunkowo-produktowych kampanii spółek PKP SA i PKP Intercity i wyborze domu mediowego MEC.

Z udostępnionych przez przewoźnika informacji wynika, że łącznie w przetargu brało udział siedem firm, ich nazw jednak nie ujawniono. Wcześniej obsługą mediową tej spółki zajmował się Havas Media, wybrany w przetargu jesienią ub.r.

MEC będzie pracować dla PKP do końca września 2016 roku. Dokładna wartość zawartej umowy między PKP a MEC wynosi 17 866 846, 84 zł brutto. Kwota ta zawiera budżet mediowy przewoźnika i wynagrodzenie dla agencji.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"