„Koralove Selfie” - młodzież i lato zamiast celebrytów w reklamach lodów Koral (wideo)

W nowej kampanii reklamowej lodów Koral znów nie ma znanej osoby. - Postanowiliśmy spróbować czegoś nowego, świeżego bardziej dynamicznego, korespondującego z dobą współczesnego, młodzieżowego świata internetu oraz mediów - zdradza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Mariusz Jurek, dyrektor generalny PPL Koral.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
„Koralove Selfie” - młodzież i lato zamiast celebrytów w reklamach lodów Koral (wideo)

Firma Koral rozpoczęła tegoroczną letnią kampanię reklamującą lody tej marki. Na potrzeby akcji przygotowano dwa zupełnie nowe spoty reklamowe. Pierwszy z nich wspiera markę Koral, natomiast drugi zachęca do spróbowania wprowadzonych do sprzedaży w ub.r. lodów Bracia Koral, promowanych pod hasłem „Lody jak dawniej”. Kreacją i produkcją reklam zajął się dom produkcyjny Dada Film.

Oba spoty będą emitowane w TVP w pasmach najwyższej oglądalności. Marka Koral będzie też głównym sponsorem prognozy pogody w TVP1. Dodatkowo kampania obejmie radio (najpopularniejsze stacje), prasę (magazyny branżowe), outdoor (billboardy w całym kraju) oraz punkty sprzedaży (zamrażarki, parasole, standy, cenniki, plansze).

- Koralowa kampania reklamowa w mediach ruszyła z początkiem kwietnia i zgodnie z planem trwać będzie do końca czerwca. Przewodnie hasło jest niezmienne od wielu lat - „Zawsze jest pora na lody Koral”. W tym roku zależy nam szczególnie na jeszcze szerszym dotarciu oraz promocji naszej firmy wśród dzieci oraz młodzieży - opisuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Mariusz Jurek, dyrektor generalny PPL Koral.

Firma tak jak rok temu prowadzi konkurs „Koralove Selfie Lodowe”, w ramach którego należy zrobić jak najbardziej kreatywne zdjęcie typu selfie z lodem Koral oraz zgłosić je (na stronie koralowe-selfie.lodowe.pl, facebookowym fanpage’u lub MMS-em). Do wygrania codziennie są smartwatche i aparaty fotograficzne, co tydzień - smartfony, a w finale - samochód osobowy. Akcja potrwa do 15 czerwca.

W tym roku w kampanii lodów Koral znów nie weźmie udziału żadna znana osoba. W poprzednich latach markę promowały m.in. Katarzyna Figura, Maryla Rodowicz, Daniel Olbrychski, Beata Kozidrak, Dorota „Doda” Rabczewska, Natasza Urbańska, Joanna Krupa, Katarzyna Zielińska czy - jako ostatnia latem 2013 roku - Joanna Koroniewska (zobacz więcej).

- Przeanalizowaliśmy dokładnie wszystkie te lata oraz wpływ gwiazd na wizerunek i sprzedaż produktów naszej firmy. Jednoznacznie stwierdzamy, że wszystkie nasze kampanie reklamowe okazały się nie tylko efektowne, ale i bardzo efektywne z punktu widzenia działalności i postrzegania firmy Koral przez naszych partnerów handlowych oraz konsumentów - zaznacza Mariusz Jurek. - Niemniej jednak postanowiliśmy spróbować czegoś nowego, świeżego bardziej dynamicznego, korespondującego z dobą współczesnego, młodzieżowego świata internetu oraz mediów - wyjaśnia Mariusz Jurek.

Jurek dodaje, że jego firma od dwóch lat realizuje spoty reklamowe w wakacyjnych plenerach, gdzie dominującą rolę odgrywa piękna pogoda, błękitne niebo, słońce, a także radość, beztroska, uśmiech, szczęście i wspaniała zabawa. - Czyli wszystko to, z czym chcemy, aby identyfikowano lody Koral oraz naszą firmę - podsumowuje menedżer.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące