SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kosma Zatorski redaktorem naczelnym serwisu Polskikosz.pl

Serwis Polskikosz.pl zyska nową odsłonę. Za jego przemianę będzie odpowiadał Kosma Zatorski, który został jego nowym redaktorem naczelnym. Z kolei właścicielem strony będzie spółka stworzona przez agencję Publicon Sport oraz Praise Group. Nowi właściciele zapowiadają, że chcą budować markę dyscypliny w Polsce.

Kosma Zatorski (fot. Krzysztof Walczak)Kosma Zatorski (fot. Krzysztof Walczak)

Z początkiem września za redakcję serwisu o koszykówce Polskikosz.pl odpowiadał będzie Kosma Zatorski, który przez ostatnich pięć lat pracował w Zastalu Zielona Góra. Wcześniej przez osiem lat był dziennikarzem „Gazety Wyborczej” w Zielonej Górze, pisał dla Magazynu MVP oraz był korespondentem Tauron Basket Ligi.

„To dla mnie zaszczyt i duże wyzwanie. Dziękuję właścicielom portalu za zaufanie. To pasjonaci, ale też osoby z głowami pełnymi pomysłów. Razem chcemy zmienić myślenie, mówienie i rozumienie polskiego kosza” - mówi cytowany w komunikacie Zatorski.

W planach nowego redaktora naczelnego jest rozwijanie treści premium, praca nad podcastami oraz rozwój nowych produktów pod egidą Polskikosz.pl.

Wśród nowych osób w redakcji pojawią się Karol Śliwa, Maciej Staszewski i Przemysław Kujawiński, nowym felietonistą został Bronisław Wawrzyńczuk. Wywiady przeprowadzać będzie Jakub Kłyszejko.

W redakcji w dalszym ciągu pracować będą Pamela Wrona, Radosław Spiak, Kamil hanas i Radosław Hyży.

Zmiany zajdą także w strukturach właścicielskich. Za serwis odpowiadać będzie nowa spółka, którą utworzyły agencja Publicon Sport oraz Praise Group. To początek współpracy wrocławskich firm, które wspólnie będą rozwijać projekty medialne, a praca nad Polskikosz.pl to ich pierwsze wspólne przedsięwzięcie.

Publicon Sport to agencja PR i marketingu sportowego, która w sierpniu została wyłącznym partnerem marketingowym Polskiego Związku Piłki Nożnej. W jej gronie klientów znajdują się między innymi Tai Woffinden, Polski Związek Tenisowy, Jagiellonia Białystok czy Panthers Wrocław. Z kolei Praise Group to grupa inwestycyjna skoncentrowana na finansowym i merytorycznym rozwijaniem projektów, za którymi stoją ludzie pełni pasji do swojej pracy. Ważną część portfolio stanowią projekty sportowe - klub sportowy Gwardia Wrocław, kliniki Sport Medic czy kompleks sportowo-rekreacyjny K69.

„Koszykówka to sport, który w dużej mierze ukształtował mnie jako człowieka oraz biznesmena. Znam basket zarówno od strony zawodnika jak i menedżera. Wspólnie widzimy wielki potencjał w dyscyplinie, która ma wielu kibiców w naszym kraju, dlatego chcemy spełnić oczekiwania rosnącej grupy docelowej” - mówi Kajetan Maćkowiak, właściciel Praise Group.

„Koszykówka to lifestyle - sport, muzyka, styl życia. Chcemy pomóc zbudować dyscyplinę, także w kontekście produktów marketingowych. Nasz serwis zajmie się zarówno przedstawieniem jej sportowego aspektu jak i biznesowego” - dodaje Szymon Sikorski, CEO Publicon Sport.

Dołącz do dyskusji: Kosma Zatorski redaktorem naczelnym serwisu Polskikosz.pl

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
34
Chyba tylko Kosma czyta ten portal.
odpowiedź
User
nmh
Fajnie, gdyby coś się w koszykówce ruszyło. Na papierze ten sport ma wszystko, by nawiązywać do złotych lat swojej popularności PL czyli końcówki XX wieku. Są solidni sponsorzy, jest ciekawa (nie mylić z mocna) liga, jest wieloletnia współpraca z tv, tylko z jakiegoś powodu to nie chce "zażreć". Polskikosz.pl to niszowy portalik, ale właśnie takie są potrzebne żeby wykonać pracę u podstaw. Trzymam kciuki.
odpowiedź
User
Olgierd
Nie ma lepszego!
odpowiedź