Kot Rysiek reklamuje, że „w Heyah dostajesz za nic” (wideo)

Ruszyła pierwsza od dłuższego czasu duża kampania reklamowa Heyah. Akcja - przygotowana przez firmy G7, Engine i Starcom - jest oparta na wizerunku animowanego kota Ryśka.

km
km
Udostępnij artykuł:

W nowej reklamie Heyah kot Rysiek razem ze świnką pokazują, że w tej taryfie dostaje się za nic, tzn. konto na kartę pozostaje ważne przez rok od ostatniego połączenia (telefonicznego lub internetowego) albo SMS-a - otrzymanego albo wysłanego/wykonanego (przeczytaj więcej na temat tej opcji). Ponadto kampania informuje, że użytkownik Heyah wykupujący regularnie doładowania za 30 zł może kupić smartfon już za złotówkę.

Akcja reklamowa oprócz telewizji obejmuje radio i internet. Kreację kampanii przygotowały agencje reklamowe G7 i Engine, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji