SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kozel reklamuje się jako „Ulubione piwo Czechów”

Wystartowała kampania reklamowa czeskiej marki piwa Kozel. Działania pod hasłem „Ulubione piwo Czechów” przygotowały McCann-Erickson Prague, GPD, Zenith, Tailor Made PR i Advalue.

Kampania reklamowa wspiera komunikacje odświeżonej identyfikacji wizualnej marki. Charakterystyczny symbol marki z logotypuw postaci kozła Oldy został uproszczony. Zmiana obejmie opakowania zbiorcze, stopniowo obejmie również materiały POS i wyposażenie lokali gastronomicznych.

Spot utrzymany jest w lekkim, humorystycznym tonie. Opowiada o grupie przyjaciół, którzy chętnie robią sobie przerwę, by wyskoczyć na ulubione piwo do pubu. Spot można oglądać na Facebooku.

Kampania Kozla trwać będzie od marca do września. Oprócz spotu telewizyjnego, obejmie działania w digital i social mediach oraz kampanię outdoorową.

Za przygotowanie spotu odpowiada agencja McCann-Erickson Prague, adaptację na polski rynek przeprowadził GPD. Zakupem i planowaniem mediów zajmuje się dom mediowy Zenith, komunikacją PR – Tailor Made PR, a działaniami OOH – Advalue.

 

Dołącz do dyskusji: Kozel reklamuje się jako „Ulubione piwo Czechów”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl