WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

155 tys. Polaków zaczęło w br. płacić abonament RTV, 398,8 mln zł dla TVP i Polskiego Radia

Gorący temat

Nowa TV rezygnuje z programów Sekielskiego, Czyża i „Mody na sukces”, zostają „24 godziny” i „Więc jak?”

15

Dwa uniwersytety i Kantar Millward Brown chcą monitorować dla KRRiT stacje TVP i Polskiego Radia

2017-06-01 A A A KOMENTARZE: 2 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Oferty w przetargu Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji na monitoring wybranych stacji Telewizji Polskiej i Polskiego Radia złożyły Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz Kantar Millward Brown.

fot. PAP/Grzegorz Jakubowski fot. PAP/Grzegorz Jakubowski

W przetargu KRRiT szuka osobno firm do trzech zleceń: monitoringu TVP1 i TVP2 (planowany budżet to 100 tys. zł brutto), monitoringu Trójki i Polskiego Radia 24 (90 tys. zł brutto) oraz monitoringu Radia RDC, Radia Merkury (zmieniającego właśnie nazwę na Radio Poznań), Radio Katowice i Radio Łódź (170 tys. zł brutto).

Do realizacji pierwszej części przetargu zgłosiły się Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie (z zaproponowaną ceną 79,9 tys. zł), Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu (z 89,8 tys. zł) oraz Kantar Millward Brown (ze 121,9 tys. zł). Oferty na drugie zlecenie złożyły Uniwersytet Papieski Jana Pawła II (78,7 tys. zł) i Kantar Millward Brown (171 tys. zł), a na trzecie - Uniwersytet Papieski Jana Pawła II (79,9 tys. zł).

KRRiT nie podała jeszcze finalnych wyników przetargu. Złożone oferty są oceniane na podstawie dwóch kryteriów: cena (40 proc. znaczenia) i jakość (60 proc.).

W ramach każdego zlecenia monitoring będzie obejmować programy z całego br. Realizacja ma zająć maksymalnie 150 dni.

Autor: tw

Wiecej informacji: Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji, KRRiT, monitoring, Uniwersytet Papieski Jana Pawła II, Uniwersytet Mikołaja Kopernika, Kantar Millward Brown

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia