SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Kraków Airport z nowym logo i hasłem „ProstozKrakowa”

Lotnisko Kraków Airport im. Jana Pawła II zyskało nowy logotyp zaprojektowany przez studio graficzne 2 code. Ma on odzwierciedlać zmiany, które w ostatnich latach zaszły na lotnisku. Jednocześnie rusza jego kampania reklamowa pod hasłem „ProstozKrakowa”.

Article

Nowe logo Kraków Airport ma być symbolem otwarcia na wyzwania oraz odwoływać się do różnorodnych doświadczeń pasażerów i interesariuszy portu. Głównym motyw graficzny znaku nawiązuje do charakterystycznego kształtu budynku lotniska.

- Bryła budynku była dla nas oczywistą inspiracją i punktem wyjścia przy tworzeniu znaku. W ostatecznym kształcie nowe logo oprócz subtelnego nawiązania do owej bryły zawiera też inne sensy i konotacje, które współbrzmią z aspiracjami Kraków Airport - opisują Krzysztof Drumiński i Jakub Walkowicz ze studia graficznego 2 code, które przygotowało logotyp.

Projekt studia 2 code został wybrany w ogłoszonym w grudniu ub.r. konkursie, do którego nadesłano 92 prace. Nagrodą dla 2 code jest 25 tys. zł.

Zmiana logotypu ma podsumowywać ulepszenia wprowadzone w ostatnich latach na lotnisku, m.in. otwarcie nowego terminala. Przedstawiciele portu podkreślają, że w badaniu satysfakcji pasażerowie zwracają też uwagę na lepszą dostępność komunikacyjną lotniska, większą infrastrukturę parkingową, rozbudowę powierzchni komercyjnych, zwiększenie komfortu w poczekalniach odlotowych.

Jednocześnie Kraków Airport wspólnie z liniami lotniczymi zaczyna kampanię reklamującą 101 połączeń „#prostozKrakowa”. Akcja, podzielona na dwa 6-tygodniowe etapy, będzie prowadzona na 20 tramwajach jeżdżących po Krakowie. Będą w niej promowane wybrane połączenia oraz nowe logo lotniska.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kraków Airport z nowym logo i hasłem „ProstozKrakowa”

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zuza
Logo fajne, ale kampania - to za dużo powiedziane. 😂😂😂
1 0
odpowiedź
User
Marek75
Nic w tym logo ciekawego nie ma, gdzie tu widnieje "otwarcie na nowe wyzwania"? Jakoś z niczym mi się to nie kojarzy, takie mam zdanie.
0 1
odpowiedź
User
Ola
Stare logo o wiele ciekawsze...
0 0
odpowiedź
User
wfe
światła miedzy literowe niedopracowane
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing