SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kraków jako marka miasta ma nową strategię komunikacji

Rada Krakowa uchwaliła założenia programu strategicznego komunikacji marki miasta na lata 2023-2030.

Nowo przyjęty dokument stanowi kontynuację i aktualizację obowiązującego w latach 2016-2022 Programu Strategicznego Promocji Miasta Krakowa - czytamy na stronie internetowej miasta. Jego głównym celem jest wspieranie realizacji Strategii Rozwoju Krakowa „Tu chcę żyć. Kraków 2030”.

Nowy dokument powstał w oparciu o serię wywiadów pogłębionych  z przedstawicielami środowisk akademickich, przedsiębiorców, organizacji pozarządowych, a także ankiet przeprowadzonych w 100 instytucjach miejskich.

Nowa strategia marki Krakowa

- Badania, jakie regularnie przeprowadzano w tamtym czasie wykazały, że przy pełnej świadomości problemów, które miasto powinno rozwiązać, poczucie dumy mieszkańców z Krakowa i poziom jego rekomendacji osiągnął najwyższe wskaźniki. To spowodowało, że praca nad strategią na kolejne lata skoncentrowała się na innych aspektach. Wybrzmiał ważny wniosek, że miasto nie potrzebuje strategii promocji, a strategii komunikacji - wyjaśnia Monika Chylaszek, dyrektor wydziału komunikacji społecznejw krakowskim ratuszu.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Cele strategii podzielono na sześć obszarów tematycznych: sprawy społeczne, kultura, turystyka i sport, nauka i biznes, ekologia i klimat, gospodarka komunalna, transport i inwestycje. Wokół nich odbędzie się praca nad wizerunkiem Krakowa.

Nowa strategia będzie pomocna w zarządzaniu marką miasta i zostanie wdrożona w ramach czterech kluczowych działań w obszarach wymagających poprawy: włączenie mieszkańców w budowanie marki miasta; zwiększenie dostępności informacji na temat działalności miasta; wykorzystania potencjału gospodarczego do promocji marki miasta, doskonalenia skuteczności koordynacji promocji marki.

Dołącz do dyskusji: Kraków jako marka miasta ma nową strategię komunikacji

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dlg
Najlepiej o marce miasta Kraków świadczy pozew, jaki wytoczyłam miejska spółka Kraków5020 za robienie memów. Piszecie o tym na waszym portalu. Świetna reklama miasta.
odpowiedź
User
j7nk
jedno zdjęcie Ruczaju starczy za tysiąc strategii.
odpowiedź
User
AdMan
SMOG!! SMOG!! SMOG!! SMOG!! SMOG!! SMOG!! SMOG!! SMOG!! SMOG!! SMOG!! SMOG!! SMOG!! SMOG!! SMOG!! SMOG!! SMOG!!


odpowiedź