SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kredyt Bank zadowolony z kampanii z Mannem i Materną. “Jest lepiej niż planowaliśmy”

Kredyt Bank w ciągu miesiąca od rozpoczęcia kampanii promocyjnej z Wojciech Mannem i Krzysztofem Materną pozyskał 23 tysiące rachunków Ekstrakonto Plus. To znacznie powyżej założeń kampanii.

„Pierwsze efekty sprzedażowe są bardzo obiecujące. Dziennie bank otwiera od 800 do 1.200 kont. Jest to ponad czterokrotny wzrost sprzedaży w porównaniu do pierwszych miesięcy 2011 r." - podał bank.

Do tej pory na Ekstrakoncie Plus klienci zgromadzili ponad 24 mln zł.

>>> Małpa i paw z Mannem i Materną reklamują Kredyt Bank

Kredyt Bank od 23 maja proponuje klientom nowe konto osobiste z 7-proc. oprocentowaniem środków, bezpłatnym prowadzeniem, przelewami w Internecie, kartą oraz darmowymi wypłatami ze wszystkich bankomatów w Polsce. Nowe konto reklamują Krzysztof Materna i Wojciech Mann (więcej na ten temat).

Ponad połowę rachunków otwierają nowi klienci, kolejne 47% to klienci Kredyt Banku, którzy wcześniej nie mieli konta  w tym banku, a korzystali jedynie z oferty depozytowej lub inwestycyjnej. Konwersja dotychczasowych klientów na nowy rachunek, Ekstrakonto Plus wynosi 2% sprzedaży.

>>> Doktor Mann i siostra Materna w kolejnej reklamie Kredyt Banku

Dodatkowym efektem kampanii jest zwiększenie zainteresowania ofertą banku wśród mikrofirm (SOHO). Od początku kampanii Bank pozyskał już ponad 700 nowych klientów z tego segmentu.

Dołącz do dyskusji: Kredyt Bank zadowolony z kampanii z Mannem i Materną. “Jest lepiej niż planowaliśmy”

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ekspert
kampania jest nudna jak flaki w oleju
odpowiedź
User
radekmac
Planowali, że będzie klapa a wyszło lepiej - czyli sukces! Przy takiej intensywności kampanii jakiś skutek być musiał ale to nie zmienia faktu, że to słaba kampania.
odpowiedź
User
znawca
ja nie mogę patrzeć na te reklamy i przełączam lub ściszam, konta też nie założę...a teraz wyobraźcie sobie, który bank po wydaniu setek tysięcy a może i milionów przyzna w trakcie trwania tej kampanii reklamowej ,że poniósł klęskę?Twierdzenie,że jest odwrotnie może jeszcze trochę pomóc ,przyznanie się do porażki jest strzałem w but!
odpowiedź