Kredyt Bank zadowolony z kampanii z Mannem i Materną. “Jest lepiej niż planowaliśmy”

Kredyt Bank w ciągu miesiąca od rozpoczęcia kampanii promocyjnej z Wojciech Mannem i Krzysztofem Materną pozyskał 23 tysiące rachunków Ekstrakonto Plus. To znacznie powyżej założeń kampanii.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

„Pierwsze efekty sprzedażowe są bardzo obiecujące. Dziennie bank otwiera od 800 do 1.200 kont. Jest to ponad czterokrotny wzrost sprzedaży w porównaniu do pierwszych miesięcy 2011 r." - podał bank.

Do tej pory na Ekstrakoncie Plus klienci zgromadzili ponad 24 mln zł.

Kredyt Bank od 23 maja proponuje klientom nowe konto osobiste z 7-proc. oprocentowaniem środków, bezpłatnym prowadzeniem, przelewami w Internecie, kartą oraz darmowymi wypłatami ze wszystkich bankomatów w Polsce. Nowe konto reklamują Krzysztof Materna i Wojciech Mann (więcej na ten temat).

Ponad połowę rachunków otwierają nowi klienci, kolejne 47% to klienci Kredyt Banku, którzy wcześniej nie mieli konta  w tym banku, a korzystali jedynie z oferty depozytowej lub inwestycyjnej. Konwersja dotychczasowych klientów na nowy rachunek, Ekstrakonto Plus wynosi 2% sprzedaży.

Dodatkowym efektem kampanii jest zwiększenie zainteresowania ofertą banku wśród mikrofirm (SOHO). Od początku kampanii Bank pozyskał już ponad 700 nowych klientów z tego segmentu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska