Kręgosłup klienta, któremu wypadły wydatki, w reklamach Konta za Zero w PKO BP

Reklamy z nowej kampanii PKO Banku Polskiego, promującej Konto za Zero, rozgrywają się w kręgosłupie. Akcję przygotowały i realizują firmy DDB & Tribal, OS3, Value Media i Universal McCann.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Kręgosłup klienta, któremu wypadły wydatki, w reklamach Konta za Zero w PKO BP

W spocie bohaterowie wewnątrz kręgosłupa opowiadają, że organizmowi klienta wypadły nieoczekiwane wydatki w związku z okrągłym jubileuszem ślubu teściów, jednak poradził sobie bez problemów, ponieważ w ramach Konta za Zero może skorzystać z maksymalnie tysiąca złotych dodatkowych środków bez odsetek. Reklama informuje, że środki te należy zwrócić w ciągu 30 dni, a taka usługa kosztuje 5 zł miesięcznie.

To kolejna kampania pokazująca, jak na ofertę PKO BO reagują organizmy klientów banku. W poprzednich fantazja w ręce, której organizm puścił wodze, promowała pożyczkę gotówkową Mini Ratka (obejrzyj to), aplikacja mobilna była reklamowana „w jednym palcu”, a kredyt hipoteczny - „z otwartymi ramionami” (zobacz szczegóły).

Nowa akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (30- i 15-sekundowe spoty w TVP1, TVP2, TVN, Polsacie i kanałach tematycznych z oferty TVN, TVP i Polsatu), internecie (m.in. strony główne Onetu i WP.pl, serwisy z sieci afiliacyjnych, aktywności i reklamy w Google i na stronach z sieci Google Display Network, spoty w serwisach VoD i wideo) oraz oddziałach PKO BP (materiały BTL). W telewizji i internecie potrwa do 12 czerwca, a w BTL-u do końca czerwca.

Kreacją reklam zajęła się agencja DDB & Tribal, przy czym te internetowe przygotowała agencja OS3. Za planowanie i zakup mediów odpowiadają domy mediowe Universal McCann (media pozainternetowe) oraz Value Media (internet).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek