SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Królewskie kampania Królewskie Chwile chwały Legii Warszawa promują Królewskie

Rozpoczęła się promocja piwa Królewskie (Grupa Żywiec) nawiązująca do sponsorowania przez nie klubu piłkarskiego Legia Warszawa. Akcję i wspierającą ją kampanię reklamową przygotowała agencja Men at Work.

W ramach promocji Królewskiego w wybranych sklepach do pięciopaków tego piwa dołączane są szklanki, na których ukazano symbolicznie lata zdobycia przez Legię Warszawa piłkarskiego mistrzostwa Polski. Ogółem można zdobyć 4 takie pamiątkowe szklanki.

Promocja - zaplanowana do wyczerpania zapasów - wynika z faktu, że Królewskie od połowy ub.r. ponownie jest sponsorem Legii Warszawa (więcej na ten temat). Celem akcji jest zwiększenie sprzedaży tego piwa w regionie warszawskim.


 

Promocję wspierają reklamy w punktach sprzedaży (m.in. kominy, plakaty, wkładki, standy na stoliki), prasie oraz na outdoorze. Za kreację tej kampanii - podobnie jak przygotowanie i obsługę samej promocji - odpowiada agencja Men at Work, która to zlecenie zdobyła w przetargu.

Dołącz do dyskusji: Królewskie kampania Królewskie Chwile chwały Legii Warszawa promują Królewskie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl