Magazyn „Kropka nad i” w sezonie 2015/2016 emitowany był od poniedziałku do czwartku o godz. 20.00 w TVN24. Średnia widownia audycji w okresie od 31 sierpnia 2015 roku do 14 lipca 2016 roku wyniosła 605 tys. osób. Przełożyło się to na 4 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 2,43 proc. w grupie komercyjnej 16-49. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Najpopularniejszym wydaniem programu Moniki Olejnik w analizowanym okresie był odcinek pokazany 26 października ub.r., w którym gościem był Michał Kamiński. Obejrzało go 977 tys. osób.
Trzy topowe wydania „Kropki nad i”
Względem analogicznego okresu rok wcześniej „Kropka nad i” zyskała 179 tys. widzów. Wówczas (tj. w sezonie 2014/2015) program śledziło 426 tys. osób, co przełożyło się odpowiednio na 2,75 proc. oraz 2,08 proc. udziału.

TVN24 w paśmie nadawania audycji Moniki Olejnik był liderem oglądalności w rynku kanałów newsowych. Druga w tym czasie była stacja TVP Info, której udział wyniósł 3,42 proc. (stacja ta nadawała wówczas magazyny „Dziś wieczorem” i „Minęła 20-ta”), a trzecie miejsce zajął Polsat News (0,64 proc.; pasmo należące do programu „To był dzień”).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/na-twitterze-kropka-nad-i-przed-wiadomosciami-tvp1-i-faktami-tvn ##
Oglądalność konkurencji w czasie emisji magazynu
Wpływy z reklam przy emisji programu w zakończonym właśnie sezonie wyniosły 8,90 mln zł. Dla porównania, w sezonie 2014/2015 „Kropka nad i” zarobiła z reklam 7,05 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).











