„Kropka nad i” hitem TVN24. Monika Olejnik zyskała 180 tys. widzów

W sezonie 2015/2016 „Kropkę nad i” oglądało średnio 605 tys. widzów, o 179 tys. osób więcej niż w poprzednim. TVN24 w paśmie emisji magazynu Moniki Olejnik był liderem oglądalności wśród stacji newsowych. Wpływy z reklam wyniosły 8,90 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Kropka nad i” hitem TVN24. Monika Olejnik zyskała 180 tys. widzów
Monika Olejnik, fot. AKPA

Magazyn „Kropka nad i” w sezonie 2015/2016 emitowany był od poniedziałku do czwartku o godz. 20.00 w TVN24. Średnia widownia audycji w okresie od 31 sierpnia 2015 roku do 14 lipca 2016 roku wyniosła 605 tys. osób. Przełożyło się to na 4 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 2,43 proc. w grupie komercyjnej 16-49. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Najpopularniejszym wydaniem programu Moniki Olejnik w analizowanym okresie był odcinek pokazany 26 października ub.r., w którym gościem był Michał Kamiński. Obejrzało go 977 tys. osób.

Trzy topowe wydania „Kropki nad i”

Względem analogicznego okresu rok wcześniej „Kropka nad i” zyskała 179 tys. widzów. Wówczas (tj. w sezonie 2014/2015) program śledziło 426 tys. osób, co przełożyło się odpowiednio na 2,75 proc. oraz 2,08 proc. udziału.

TVN24 w paśmie nadawania audycji Moniki Olejnik był liderem oglądalności w rynku kanałów newsowych. Druga w tym czasie była stacja TVP Info, której udział wyniósł 3,42 proc. (stacja ta nadawała wówczas magazyny „Dziś wieczorem” i „Minęła 20-ta”), a trzecie miejsce zajął Polsat News (0,64 proc.; pasmo należące do programu „To był dzień”).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/na-twitterze-kropka-nad-i-przed-wiadomosciami-tvp1-i-faktami-tvn ##

Oglądalność konkurencji w czasie emisji magazynu

Wpływy z reklam przy emisji programu w zakończonym właśnie sezonie wyniosły 8,90 mln zł. Dla porównania, w sezonie 2014/2015 „Kropka nad i” zarobiła z reklam 7,05 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"