SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Kropka nad i” zyskała widzów. Hitem rozmowa z Bartłomiejem Sienkiewiczem

„Kropkę nad i” w minionym sezonie oglądało średnio 400 tys. widzów, o 9 tys. osób więcej niż rok wcześniej. TVN24 w paśmie emisji magazynu była liderem wśród stacji newsowych. Najwięcej widzów miało wydanie z Bartłomiejem Sienkiewiczem. Wpływy z reklam wyniosły 2,41 mln zł.

Kolejny sezon „Kropki nad i” oglądać można było w okresie od 2 września 2013 roku do 10 lipca 2014 roku, od poniedziałku do czwartku o godz. 20.00. Średnia widownia magazynu w tym okresie wyniosła 400 tys. osób. Przełożyło się to na 2,64 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 1,60 proc. w grupie komercyjnej 16-49. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Najpopularniejszym wydaniem magazynu Moniki Olejnik w minionym sezonie był program z udziałem Bartłomieja Sienkiewicza, wyemitowany 16 czerwca br. Obejrzało go 738 tys. osób. Wszystkie trzy najchętniej oglądane odcinki przekroczyły granicę 600 tys. widzów i zostały pokazane w czerwcu br.

Trzy topowe wydania „Kropki nad i”

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

16-06-2014

738 146

5,55%

23-06-2014

636 363

4,94%

18-06-2014

626 963

5,35%


W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej „Kropka nad i” zyskała 9 tys. widzów, choć spadł jej udział w grupie komercyjnej. Wówczas program śledziło bowiem 391 tys. osób, co przełożyło się odpowiednio na 2,62 proc. oraz 1,65 proc. udziału. (więcej na ten temat).

W paśmie nadawania audycji Moniki Olejnik TVN24 wygrała walkę o widza ze swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce w tym czasie zajęła stacja TVP Info, która pokazywała wówczas „Dziś wieczorem” i magazyn „Minęła dwudziesta”, co dało jej 2,18 proc. udziału. Zdecydowanie słabiej od TVN24 radził sobie też Polsat News („To był dzień”; 0,61 proc.). Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.

Oglądalność konkurencji w czasie emisji magazynu

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVN24 - Kropka nad i

399 946

2,64%

1,60%

TVP INFO

331 135

2,18%

0,74%

Polsat News

93 068

0,61%

0,48%


Wpływy z reklam przy emisji programu w zakończonym właśnie sezonie wyniosły 2,41 mln zł. W porównaniu do poprzedniego sezonu spadły one o ok. 0,1 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Kolejne odcinki magazynu Moniki Olejnik pojawią się na antenie TVN24 we wrześniu br.

Dołącz do dyskusji: „Kropka nad i” zyskała widzów. Hitem rozmowa z Bartłomiejem Sienkiewiczem

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zelota
Hitem czy raczej kitem, była ta rozmowa.
odpowiedź
User
JanNowak
Nie trudno wygrac z Tadla, Zenis Zople, albo inna Lewiecka.....dwie idiotki, plus maszyna zamiast człowieka..okropność, brrrrr. Chcialem ogladac..ale nie da się, no nie da.
odpowiedź
User
tom
W TVP INFO tylko kilku dziennikarzy ma samodzielną, a nie prompterowo-słuchawkową inteligencję.
odpowiedź