SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Kropka nad i” zyskała widzów i nie dała szans konkurencji. Hitem Elżbieta Jakubiak

W sezonie 2010/2011 oglądalność programu Moniki Olejnik “Kropka nad i” była o ponad 50 tys. widzów wyższa niż rok wcześniej. TVN 24 w paśmie emisji magazynu pokonał inne stacje newsowe, w tym naziemne TVP Info. Hitem było wydanie z Elżbietą Jakubiak.

 Widownia “Kropki nad i” w okresie od września 2010 roku do lipca br. wyniosła 460 tys. osób, co przełożyło się na 3,06 proc. udziału w grupie 4+ i 1,58 proc. w 16-49 - pokazują przygotowane dla Wirtualnemedia.pl dane Nielsen Audience Measurement. W analogicznym okresie ub.r. program śledziło mniej osób - 407 tys., a udział stacji w 4+ wynosił 2,69 proc. Natomiast w komercyjnej grupie udział był tylko minimalnie niższy - uplasował się na poziomie 1,57 proc. (więcej na ten temat). 

Kropka nad iWszyscy4+16-49
OkresAMRSHR %SHR %
06-09-2010 – 14-07-2011460 4723,06%1,58%
Wirtualnemedia.pl
31-08-2009 – 15-07-2010406 5222,69%1,57%


>>> “Drugie śniadanie mistrzów” przegrało z TVP Info

W czasie nadawania audycji Moniki Olejnik (emitowana była od poniedziałku do czwartku o 20.00) TVN 24 wygrywała z mającym większy zasięg TVP Info. Tamta stacja emitowała  w tym paśmie serwis informacyjny i magazyn publicystyczny “Minęła dwudziesta” - pozycje te śledziło 294 tys. osób, co dało TVP Info 1,95 proc. udziału w 4+. Z kolei nadawany w czasie “Kropki” program “To był dzień” w Polsat News gromadził 71 tys. oglądających.

StacjaWszyscy 4+
AMRSHR %
TVN 24 – Kropka...460 4723,06%
TVP Info294 2271,95%
Polsat News70 7410,47%


Najpopularniejszym wydaniem “Kropki nad i” w minionym sezonie był program z udziałem Elżbiety Jakubiak, wyemitowany 8 września 2010 roku. Obejrzało go aż 1,03 mln osób. Pozostałe odcinki nie przekroczyły granicy 750 tys. widzów. 

Top 20 wydań “Kropki nad i”Wszyscy 4+
Lp.DataGośćAMRSHR %
108-09-2010E.JAKUBIAK1 025 5217,03%
218-11-2010A.KWASNIEWSKI734 2274,69%
309-09-2010J.KLUZIK-ROSTKOWSKA701 4514,73%
419-01-2011W.CIMOSZEWICZ675 9924,06%
507-12-2010A.FOTYGA671 0544,16%
603-01-2011D.TUSK669 3633,95%
716-11-2010J.STANISZKIS656 5404,11%
811-10-2010E.KOMOROWSKA652 3874,12%
919-10-2010A.KWASNIEWSKI649 5224,05%
1024-01-2011B.KOMOROWSKI649 4263,83%
1112-10-2010P.LUKASZEWICZ647 2504,11%
1208-11-2010B.KEMPA632 1973,92%
1312-01-2011J.MILLER627 0423,87%
1421-10-2010S.NIESIOLOWSKI605 5193,82%
1522-11-2010J.PALIKOT598 5063,67%
1614-12-2010J.BRUDZINSKI591 9463,71%
1714-10-2010A.SEREMET581 5563,76%
1802-11-2010H.GRONKIEWICZ-WALTZ567 7153,44%
1904-10-2010J.PALIKOT565 3693,59%
2023-11-2010B.KEMPA564 6143,47%


>>> Tracą TVP Info i TVN 24, zyskuje Polsat News

Z danych telemetrycznych wynika, że program Moniki Olejnik oglądają głównie mężczyźni, widzowie po 50. roku życia, mieszkańcy miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.

 ADH %AFF
PłećMężczyźni53,11%110
Kobiety46,89%90
Wiek 4-90,50%8
 10-150,41%6
16 - 190,25%4
20 - 240,75%9
25 - 291,68%19
30 - 343,15%38
35 - 394,45%61
40 - 444,45%69
45 - 495,76%82
50 - 5411,68%144
55 - 5916,10%210
60+50,83%255
Wlk. miastaWieś9,96%25
< 50 tys.33,77%140
50-100 tys.9,88%115
100-200 tys.12,05%150
> 200 tys.34,33%170
ZawódTop management15,53%187
Pracownicy średniego szczebla19,58%132
Pracownicy fizyczni i rolnicy9,15%46
Emeryci50,79%200
Inni4,94%16
WykształceniePodstawowe22,64%50
Średnie50,81%172
Wyższe25,64%212
Inne0,90%7

Nowe odcinki “Kropki nad i” pojawią się na antenie TVN 24 na początku września br.

Dołącz do dyskusji: “Kropka nad i” zyskała widzów i nie dała szans konkurencji. Hitem Elżbieta Jakubiak

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ekspert
Olejnik już się wypaliła, pora na nowe twarze
odpowiedź
User
a
Kto jest na tym zdjeciu hahahahah Olejnik ? Szczytem profesjonalizmu tej pani jest wywiad ze skupu butelek dostepny na You tube i tam jest jej miejsce
odpowiedź
User
serweter
Nie wiem czy się wypaliła , ale ostatnie programy były po prostu tak żenujące ze nie dało się patrzeć i słuchać.Może po wakacjach coś zmieni .
odpowiedź