SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Krótszy czas oglądania telewizji w 2016 roku. Polsat wyprzedził TVP1 (raport)

W 2016 roku nowym liderem oglądalności została Telewizja Polsat, która wyprzedziła TVP1. Największą widownię zgromadził mecz Polska-Portugalia, wśród programów rozrywkowych hitem był „Rolnik szuka żony”, a na czele filmów znalazł się „Kevin sam w domu". Statystyczny Polak każdego dnia spędził przed telewizorem średnio 4 godziny 21 minut i 45 sekund.

W okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2016 roku statystyczny Polak każdego dnia spędził przed telewizorem średnio 4 godziny, 21 minut i 45 sekund. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej czas ten skrócił się o minutę i 47 sekund - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Rok

ATV

2015

04:23:32

2016

04:21:45

Najwyższą oglądalność wśród wszystkich stacji telewizyjnych w Polsce w całym 2016 roku miał Polsat, który wyprzedził TVP1. Średni dobowy udział tego kanału względem 2015 roku jednak zmalał o 1,29 proc. i wyniósł 11,45 proc.

Na drugą pozycję spadła wspomniana Jedynka, której udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 9,61 proc. do 11,10 proc. (jednocześnie był to największy spadek w czołowej dziesiątce zestawienia). Podium uzupełnia TVN - jego wynik w porównaniu do 2015 roku zmalał o 2,63 proc. do 10,37 proc. Czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,32 proc. udziału; w dół o 4,59 proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” zmalał z 43,25 proc. w 2015 roku do 41,24 proc. w 2016 roku.

Na piątym miejscu zestawienia (po awansie z ósmego) uplasował się TVN24, którego udział wyniósł 3,81 proc., po wzroście o 18,32 proc. - największym w top 10.

W czołowej dziesiątce znalazły się jeszcze takie stacje, jak: TV4 (3,36 proc.; wzrost o 2,75 proc.), TVN7 (3,33 proc.; do góry o 0,91 proc.), TVP Info (3,26 proc.; - 7,12 proc.), TV Puls (3,20 proc.; + 3,56 proc.) i Puls 2 (1,78 proc.; + 9,88 proc.).

WIRTUALNEMEDIA.PL

Wszyscy 4+

Dynamika

2015

2016

Stacja

SHR %

SHR %

W proc.

Polsat

11,60%

11,45%

-1,29%

TVP1

12,28%

11,10%

-9,61%

TVN

10,65%

10,37%

-2,63%

TVP2

8,72%

8,32%

-4,59%

TVN24

3,22%

3,81%

18,32%

TV4

3,27%

3,36%

2,75%

TVN7

3,30%

3,33%

0,91%

TVP INFO

3,51%

3,26%

-7,12%

TV PULS

3,09%

3,20%

3,56%

Puls 2

1,62%

1,78%

9,88%

TTV

1,45%

1,60%

10,34%

Polsat2

1,45%

1,52%

4,83%

TV6

1,23%

1,48%

20,33%

TVP Seriale

1,40%

1,48%

5,71%

Polsat News

1,08%

1,11%

2,78%

TVP Rozrywka

1,14%

1,09%

-4,39%

Stopklatka

0,88%

1,00%

13,64%

TVP3

1,05%

0,97%

-7,62%

TVP ABC

0,70%

0,92%

31,43%

Polo TV

0,86%

0,83%

-3,49%

W grupie komercyjnej 16-49 na pozycji lidera znalazł się Polsat, którego udział wyniósł tutaj 13,23 proc., po wzroście o 0,15 proc. Na drugim miejscu uplasował się TVN. Jego wynik w ub.r. zwiększył się o 2,66 proc. do 12,75 proc.

Na podium znalazła się jeszcze TVP1 (7,39 proc udziału; w dół o 12,01 proc. - największy spadek w top 10). Natomiast czwarta lokata należała do siostrzanej TVP2 (7,18 proc., - 6,87 proc.).

- W 2016 na uwagę zasługuje powodzenie wielkiej dwójki na rynku TV. W obliczu wciąż rosnącej liczby kanałów i pogłębiającej się fragmentacji największe anteny od lat tracą widzów, a w 2016 po raz pierwszy od 5 lat (kiedy Polsatowi lekko udało się zwiększyć udział) zarówno TVN, jak i Polsat są na plusie - mowa o udziale tych kanałów w grupie widzów 16-49 lat - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Joanna Nowakowska, manager ds. komunikacji i analiz rynku w domu mediowym MEC. - Prosperity komercyjnych nadawców sprzyjała sytuacja na antenach publicznego nadawcy - TVP1 odnotowała w ub.r. największy swój spadek (aż 12 proc.) od czasu zakończenia cyfryzacji - dodaje.

Tuż za „wielką czwórką” znalazł się tutaj TV Puls - jego średni wynik zwiększył się o 0,54 proc. do 3,73 proc. udziału.

- W 2016 tylko nieznacznie - do 26,7, a więc o 1 proc. - wzrósł udział mniejszych kanałów naziemnej telewizji cyfrowej. Dynamika tego segmentu istotnie wyhamowała, a udział tzw. drugiej ligi, czyli Pulsu, TVN7 i TV4 wzrósł w grupie komercyjnej mniej niż łączny udział Polsatu i TVN (o 0,6 proc.). Sytuacji w NTC nie zdynamizowały na razie debiuty czterech kanałów, powoli budujących dystrybucję i zasięg wśród widzów. W pierwszym miesiącu nadawania żaden nie przekroczył 0,2 proc. udziału w czasie oglądania. To wszystko przełożyło się na lekki wzrost udziału kanałów płatnych. Po impasie 2015/2014, kiedy ten segment zaliczył kilkuprocentowy spadek - 2016 rok kanały kablowo-satelitarne zamknęły łącznym udziałem na poziomie 32,7 proc., co oznacza blisko 3 proc. wzrost w stosunku do poprzedniego roku - mówi nam Nowakowska.

WIRTUALNEMEDIA.PL

Wszyscy 16-49

Dynamika

2015

2016

Stacja

SHR %

SHR %

W proc.

Polsat

13,21%

13,23%

0,15%

TVN

12,42%

12,75%

2,66%

TVP1

8,40%

7,39%

-12,02%

TVP2

7,71%

7,18%

-6,87%

TV PULS

3,71%

3,73%

0,54%

TV4

3,67%

3,65%

-0,54%

TVN7

3,44%

3,51%

2,03%

TVN24

2,49%

2,28%

-8,43%

Puls 2

1,86%

2,02%

8,60%

TTV

1,72%

1,95%

13,37%

TV6

1,51%

1,72%

13,91%

TVP Seriale

1,56%

1,69%

8,33%

Polsat2

1,42%

1,44%

1,41%

Polo TV

1,34%

1,34%

0,00%

TVP INFO

1,52%

1,26%

-17,11%

Stopklatka

0,95%

1,06%

11,58%

TVN Style

0,90%

0,95%

5,56%

Fokus TV

0,75%

0,94%

25,33%

TVP Rozrywka

1,08%

0,94%

-12,96%

TVP ABC

0,65%

0,89%

36,92%

Dane najchętniej oglądanych stacji w grupie 16-59 lat.

WIRTUALNEMEDIA.PL

Wszyscy 16-59

Dynamika

2015

2016

Stacja

SHR %

SHR %

W proc.

Polsat

12,60%

12,61%

0,08%

TVN

11,69%

11,83%

1,20%

TVP1

9,97%

8,95%

-10,23%

TVP2

8,31%

7,85%

-5,54%

TV PULS

3,64%

3,72%

2,20%

TV4

3,64%

3,66%

0,55%

TVN7

3,60%

3,64%

1,11%

TVN24

2,68%

2,79%

4,10%

TVP INFO

2,09%

1,88%

-10,05%

TTV

1,63%

1,83%

12,27%

Puls 2

1,65%

1,80%

9,09%

TVP Seriale

1,63%

1,73%

6,13%

TV6

1,47%

1,72%

17,01%

Polsat2

1,55%

1,57%

1,29%

Stopklatka

1,03%

1,15%

11,65%

Polo TV

1,16%

1,13%

-2,59%

TVP Rozrywka

1,18%

1,06%

-10,17%

Polsat News

1,04%

0,95%

-8,65%

Fokus TV

0,78%

0,94%

20,51%

TVN Style

0,82%

0,85%

3,66%

Największą widownię w 2016 roku zgromadziła transmisja meczu Polska-Portugalia w ramach Euro 2016, którą 30 czerwca na antenie TVP1 oglądało 8,07 mln widzów.

To samo spotkanie pokazywał również Polsat, gdzie śledziło je 6,88 mln osób. W rankingu top 20 programów pozycja ta była szósta.

Na drugim miejscu znalazł się mecz Polaków z Niemcami z 16 czerwca - na antenie TVP1 transmisję oglądało 7,93 mln osób (ten sam pojedynek pokazany w Polsacie zgromadził 5,48 mln widzów).

Podium uzupełnia eliminacyjny mecz do MŚ w piłce nożnej - spotkanie Rumunia-Polska 11 listopada w Polsacie śledziło 7,63 mln osób.

Czwarty był mecz Polaków z Irlandią Północną z Euro 2016, który 12 czerwca do Jedynki przyciągnął średnio 7,02 mln widzów.

Na 5. miejscu  znalazła się najwyżej sklasyfikowana pozycja programowa, która nie jest związana z Euro 2016. To serial „M jak miłość”, którego odcinek z 1 lutego oglądało 6,99 mln widzów.

Ranking 10 najchętniej oglądanych programów zdominowany został przez transmisje sportowe, którym przypadło aż 9 pozycji. Jedno miejsce zajął serial telewizyjny.

W top 10 audycji najwięcej, bo 5 miejsc zajęły pozycje wyemitowane przez TVP1. Cztery lokaty należały do programów Polsatu, a jedna - do TVP2.

Lp.

Program

Stacja

Data

Start

Koniec

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

1

MISTRZOSTWA EUROPY W PIŁCE NOŻNEJ - EURO 2016 /TRANSMISJA/ POLSKA - PORTUGALIA

TVP1

30-06-2016

20:50:27

23:48:58

8 071 256

43,84%

2

MISTRZOSTWA EUROPY W PIŁCE NOŻNEJ - EURO 2016 /TRANSMISJA/ NIEMCY - POLSKA

TVP1

16-06-2016

20:52:20

22:52:43

7 933 688

44,68%

3

ELIMINACJE MISTRZOSTW ŚWIATA - MECZ PIŁKI NOŻNEJ RUMUNIA - POLSKA

Polsat

11-11-2016

20:35:23

22:42:49

7 633 116

46,24%

4

MISTRZOSTWA EUROPY W PIŁCE NOŻNEJ - EURO 2016 /TRANSMISJA/ POLSKA - IRLANDIA PÓŁNOCNA

TVP1

12-06-2016

17:51:33

19:52:39

7 018 506

45,30%

5

M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./

TVP2

01-02-2016

20:41:29

21:27:08

6 991 302

42,70%

6

MISTRZOSTWA EUROPY W PIŁCE NOŻNEJ - EURO 2016 /TRANSMISJA/ POLSKA - PORTUGALIA

Polsat

30-06-2016

20:50:08

23:45:47

6 884 811

37,22%

7

MISTRZOSTWA EUROPY W PIŁCE NOŻNEJ - EURO 2016 /TRANSMISJA/ UKRAINA - POLSKA

TVP1

21-06-2016

17:49:34

19:53:39

6 734 874

43,53%

8

MISTRZOSTWA EUROPY W PIŁCE NOŻNEJ - EURO 2016 /TRANSMISJA/ SZWAJCARIA - POLSKA

TVP1

25-06-2016

14:50:54

17:46:12

6 577 201

47,29%

9

ELIMINACJE MISTRZOSTW ŚWIATA - MECZ PIŁKI NOŻNEJ POLSKA - DANIA

Polsat

08-10-2016

20:35:02

22:41:08

6 344 242

38,86%

10

ELIMINACJE MISTRZOSTW ŚWIATA - MECZ PIŁKI NOŻNEJ POLSKA - ARMENIA

Polsat

11-10-2016

20:35:11

22:42:13

6316080

38,23%

Wśród programów rozrywkowych najwięcej widzów zgromadził reality-show „Rolnik szuka żony”, którego odcinek z 23 października śledziło 5,13 mln widzów. Z kolei na czele filmów znalazł się kultowy „Kevin sam w domu” (emisja 24 grudnia w Polsacie; 4,33 mln widzów).

Lp.

Programy sportowe

Stacja

Data

Start

Koniec

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

1

MISTRZOSTWA EUROPY W PIŁCE NOŻNEJ - EURO 2016 /TRANSMISJA/ POLSKA - PORTUGALIA

TVP1

30-06-2016

20:50:27

23:48:58

8 071 256

43,84%

2

MISTRZOSTWA EUROPY W PIŁCE NOŻNEJ - EURO 2016 /TRANSMISJA/ NIEMCY - POLSKA

TVP1

16-06-2016

20:52:20

22:52:43

7 933 688

44,68%

3

ELIMINACJE MISTRZOSTW ŚWIATA - MECZ PIŁKI NOŻNEJ RUMUNIA - POLSKA

Polsat

11-11-2016

20:35:23

22:42:49

7 633 116

46,24%

4

MISTRZOSTWA EUROPY W PIŁCE NOŻNEJ - EURO 2016 /TRANSMISJA/ POLSKA - IRLANDIA PÓŁNOCNA

TVP1

12-06-2016

17:51:33

19:52:39

7 018 506

45,30%

5

MISTRZOSTWA EUROPY W PIŁCE NOŻNEJ - EURO 2016 /TRANSMISJA/ POLSKA - PORTUGALIA

Polsat

30-06-2016

20:50:08

23:45:47

6 884 811

37,22%

6

MISTRZOSTWA EUROPY W PIŁCE NOŻNEJ - EURO 2016 /TRANSMISJA/ UKRAINA - POLSKA

TVP1

21-06-2016

17:49:34

19:53:39

6 734 874

43,53%

7

MISTRZOSTWA EUROPY W PIŁCE NOŻNEJ - EURO 2016 /TRANSMISJA/ SZWAJCARIA - POLSKA

TVP1

25-06-2016

14:50:54

17:46:12

6 577 201

47,29%

8

ELIMINACJE MISTRZOSTW ŚWIATA - MECZ PIŁKI NOŻNEJ POLSKA - DANIA

Polsat

08-10-2016

20:35:02

22:41:08

6 344 242

38,86%

9

ELIMINACJE MISTRZOSTW ŚWIATA - MECZ PIŁKI NOŻNEJ POLSKA - ARMENIA

Polsat

11-10-2016

20:35:11

22:42:13

6 316 080

38,23%

10

MISTRZOSTWA EUROPY W PIŁCE NOŻNEJ - EURO 2016 /STUDIO SPORT/

TVP1

12-06-2016

19:55:52

20:11:51

6055299

37,01%

Wirtualnemedia.pl

Lp.

Seriale

Stacja

Data

Start

Koniec

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

1

M JAK MILOŚĆ /TELENOW.POL./

TVP2

01-02-2016

20:41:29

21:27:08

6 991 302

42,70%

2

RANCZO /SER.KOM.POL./

TVP1

27-11-2016

20:27:14

21:14:36

6 107 244

34,25%

3

NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./

TVP2

03-02-2016

20:44:15

21:32:49

5 339 296

33,51%

4

OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./

TVP1

17-03-2016

20:29:14

21:12:13

4 632 547

29,62%

5

BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./

TVP2

15-02-2016

20:08:13

20:33:26

4 264 600

25,54%

6

BODO /SER.BIOGR.POL./

TVP1

06-03-2016

20:27:08

21:21:51

3 814 377

22,10%

7

BLONDYNKA /SER.OBYCZ.POL./

TVP1

14-02-2016

20:26:23

21:11:32

3 540 825

20,65%

8

NA SYGNALE /SER.OBYCZ.POL./

TVP2

03-02-2016

21:46:51

22:10:33

3 284 108

23,11%

9

KLAN /TELENOWELA POL./

TVP1

20-01-2016

17:56:11

18:17:59

2 972 947

22,88%

10

KOMISARZ ALEX /SER.KRYM.POL/

TVP1

03-01-2016

17:33:08

18:15:54

2 732 957

17,81%

Wirtualnemedia.pl

Lp.

Programy rozrywkowe

Stacja

Data

Start

Koniec

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

1

ROLNIK SZUKA ŻONY /REALITY SHOW POL./

TVP1

23-10-2016

21:27:36

22:12:19

5 128 546

31,67%

2

JAKA TO MELODIA ? /TELETURNIEJ/

TVP1

01-01-2016

17:27:01

18:10:03

3 880 885

25,42%

3

15-LECIE KABARETU NEO-NÓWKA SCHODY DO NIEBA /KABARET/

Polsat

13-11-2016

20:05:23

22:44:07

3 508 572

21,35%

4

MAM TALENT! / PROGR./ROZR./

TVN

01-10-2016

20:00:28

21:39:47

3 410 676

23,22%

5

ROLNIK SZUKA ŻONY - WYDANIE SPECJALNE

TVP1

25-12-2016

21:25:14

22:14:43

3 374 755

21,53%

6

DANCING WITH THE STARS - TANIEC Z GWIAZDAMI /PROG.ROZR./

Polsat

04-11-2016

20:07:04

22:09:56

3 297 409

21,05%

7

MALI GIGANCI /PROG.ROZR.POL./

TVN

27-02-2016

20:00:14

21:54:08

3 223 861

20,83%

8

HIT HIT HURRA /ZAPOWIEDZI/

TVP1

02-10-2016

20:22:39

20:25:54

3 158 512

18,71%

9

MASTERCHEF JUNIOR /REALITY SHOW POL./

TVN

24-04-2016

20:01:22

21:34:21

3 152 173

18,81%

10

DANCING WITH THE STARS - TANIEC Z GWIAZDAMI /PROG.ROZR./

Polsat

14-10-2016

20:07:17

22:05:07

3 125 450

20,29%

Wirtualnemedia.pl

Lp.

Filmy fabularne

Stacja

Data

Start

Koniec

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

1

KEVIN SAM W DOMU /FILM USA/

Polsat

24-12-2016

20:05:45

22:11:20

4 331 801

30,47%

2

LISTY DO M. /FILM KOM.POL./

TVN

26-12-2016

20:00:51

22:20:07

3 294 799

20,13%

3

KOCHAJ ALBO RZUĆ /KOM.POL./

TVP2

06-01-2016

20:43:47

22:39:58

3 166 462

20,01%

4

BOGOWIE /FILM OBYCZ.POL./

TVN

25-11-2016

20:02:07

22:26:02

3 159 920

21,57%

5

BÓG ZEMSTY /FILM DRA.USA/

TVP1

13-02-2016

20:29:05

22:07:28

2 930 352

19,06%

6

PRETTY WOMAN /KOM.USA/

TVP2

30-12-2016

20:09:43

22:04:24

2 927 222

18,53%

7

UPROWADZONA 2 /FILM THRILL.FRA./

Polsat

31-10-2016

20:10:17

21:48:31

2 760 821

17,26%

8

GALIMATIAS CZYLI KOGEL MOGEL II /KOM.POL./

Polsat

31-01-2016

20:05:03

22:06:56

2 726 265

16,91%

9

SYN BOŻY /FILM DRAM.USA/

Polsat

25-03-2016

20:10:37

22:53:43

2 635 005

18,89%

10

TRANSPORTER /FILM FAB. USA - FR./

Polsat

11-01-2016

20:05:13

21:44:55

2 605 506

15,60%

Łączne wydatki cennikowe (bez rabatów) na reklamę telewizyjną w 2016 roku wyniosły 24,46 mld zł, co oznacza wzrost w porównaniu do 2015 roku o 6,09 proc.

Wirtualnemedia.pl

Wpływy stacji (w zł)

Dynamika w proc.

2015

2016

Wydatki na reklamę (w zł)

23 057 164 995

24 462 123 274

6,09%

Najwyższe cennikowe wpływy reklamowe, wynoszące 3,82 mld zł, odnotował w zeszłym roku Polsat. Jego przychody były o 11,30 proc. wyższe, niż w roku poprzedzającym.

Drugą lokatę zajął TVN, którego wpływy zwiększyły się o 0,02 proc. do 2,82 mld zł. Na ostatniej pozycji podium uplasowała się TVP1 (1,40 mld zł; wzrost o 2,19 proc.). Tuż za podium znalazła się TVP2 (1,13 mld zł; do góry o 4,16 proc.).

Tuż za kanałami tzw. „wielkiej czwórki” znalazła się stacja TV4 z wpływami na poziomie 691,57 mln zł i wzrostem o 20,15 proc.

Większość mniejszych stacji znajdujących się w top 20 zanotowało wzrosty przychodów z reklam, a najwięcej zyskała TTV - było to 35,51 proc. do 323,21 mln zł. Na czele spadków znalazł się z kolei kanał AXN (w dół o 5,27 proc. do 451,10 mln zł).

Stacja

Wydatki (w zł)

Dynamika w proc.

2015

2016

Polsat

3 432 415 040

3 820 257 716

11,30%

TVN

2 814 837 855

2 815 263 040

0,02%

TVP1

1 368 099 026

1 398 121 058

2,19%

TVP2

1 084 012 160

1 129 076 567

4,16%

TV4

575 606 934

691 568 648

20,15%

TVN24

570 047 448

574 793 799

0,83%

Stopklatka

371 055 845

490 526 648

32,20%

TVN7

435 244 463

453 308 862

4,15%

AXN

476 191 163

451 097 816

-5,27%

TV PULS

441 046 143

434 939 475

-1,38%

Discovery Channel

405 479 817

395 587 309

-2,44%

Puls 2

272 193 521

336 430 184

23,60%

TTV

238 503 550

323 207 499

35,51%

TV6

236 438 400

318 406 088

34,67%

National Geographic

318 496 160

313 079 038

-1,70%

TLC

296 777 368

299 482 145

0,91%

Investigation Discovery

272 490 358

286 644 579

5,19%

Polsat2

273 046 112

284 307 338

4,12%

Comedy Central

284 557 194

280 969 610

-1,26%

Polo TV

249 575 103

270 248 680

8,28%

Najwięcej na reklamę w telewizji w 2016 roku - 1,12 mld zł - wydała firma farmaceutyczna Aflofarm. Jej wydatki spadły rok do roku o 23,83 proc. Kolejne miejsca zajęły: US Pharmacia (562,45 mln zł; do góry o 64,47 proc.) i Nestle (548,38 mln zł; + 0,28 proc.).

Korporacja

Wydatki (w zł)

Dynamika w proc.

2015

2016

AFLOFARM

1 471 118 195

1 120 595 889

-23,83%

US PHARMACIA INC.

341 965 598

562 446 669

64,47%

NESTLE

546 827 020

548 379 640

0,28%

PROCTER & GAMBLE

400 565 093

518 150 793

29,35%

POLPHARMA

334 309 714

514 137 236

53,79%

UNILEVER

500 212 475

501 596 127

0,28%

LIDL POLSKA SKLEPY SPOZYWCZE SP Z OO SP KOMANDYTOWA

382 913 003

464 822 731

21,39%

GLAXO SMITHKLINE

230 001 457

398 593 248

73,30%

T-MOBILE POLSKA SA

274 465 606

391 978 670

42,82%

POLKOMTEL SA

410 284 537

373 940 250

-8,86%

ATV - dobowy czas oglądania telewizji przypadający na statystycznego Polaka

Dołącz do dyskusji: Krótszy czas oglądania telewizji w 2016 roku. Polsat wyprzedził TVP1 (raport)

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nie dla TVPiS
Nie dziwi mnie spadek oglądalności TVP. Tych stacji po prostu nie da się już od dawna oglądać. Nawet filmy z lektorem mają tragiczne tłumaczenie. Nie wspominając już o komentarzach przy transmisjach sportowych. Aż żal słuchać i oglądać. TVP jest niestrawna.
odpowiedź
User
Widz
A gdzie jest finał Konkursu Piosenki Eurowizji 2016? Przecież to program rozrywkowy, który powinien być w czołówce! http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/6-3-mln-polskich-widzow-zobaczylo-michala-szpaka-w-finale-eurowizji
odpowiedź
User
.Niedouczony Ryszard
Nie dziwi mnie spadek oglądalności TVP. Tych stacji po prostu nie da się już od dawna oglądać. Nawet filmy z lektorem mają tragiczne tłumaczenie. Nie wspominając już o komentarzach przy transmisjach sportowych. Aż żal słuchać i oglądać. TVP jest niestrawna.

I co z tego, skoro oglądalność Wiadomości wciąż rośnie i potrafi być o półtora miliona większa od oglądalności Faktów? Że o głupim sylwestrze w TV nie wspomnę. TVN zostało przez TVP wręcz znokautowane...
odpowiedź