SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

125 tys. widzów śledzi premierowe odcinki „Kruka” w Canal+

Pierwsze cztery odcinki nowego serialu „Kruk. Szepty słychać po zmroku” w Canal+ oglądało średnio 125 tys. widzów. Z kolei odcinki produkcji pokazywane z godzinnym opóźnieniem w Canal+ 1 gromadzą 35 tys. oglądających.

Article

W niedzielę, 18 marca br. o godz. 21.30 Canal+ rozpoczął emisję nowego serialu premium „Kruk. Szepty słychać po zmroku”. Średnia widownia pierwszych czterech odcinków produkcji, pokazanych do 8 kwietnia br., wyniosła 125 tys. osób. Przełożyło się to na 0,88 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 1,42 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,12 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków produkcji obejrzało średnio 249 tys. osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 149 tys., a w 16-59 - 191 tys.).

Największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek, który śledziło 202 tys. osób. Stacja podczas jego emisji była odkodowana u większości operatorów płatnej telewizji.

Dla porównania, średnia oglądalność pierwszego odcinka drugiego sezonu „Belfra”, pokazanego jesienią ub.r. w tym samym paśmie wyniosła 291 tys. widzów. Przełożyło się to na 2,03 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 3,44 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Z kolei średni dobowy udział Canal+ w ub.r. wyniósł 0,24 proc. w 4+ i 0,37 proc. w 16-49. Oznacza to, że „Kruk” w obu ujęciach ma kilkukrotnie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników stacji.

Nc+ z godzinnym opóźnieniem emituje powtórki nowej produkcji w Canal+ 1, które śledzi średnio 35 tys. osób w 4+.

Fabuła oryginalnej produkcji Canal+ „Kruk. Szepty słychać po zmroku” rozpoczyna się od porwania nastoletniego chłopca. Śledztwo w tej sprawie prowadzi Adam Kruk, inspektor łódzkiego wydziału kryminalnego, który zostaje w tym samym czasie oddelegowany do Białegostoku. W obsadzie znaleźli się m.in. Michał Żurawski, Cezary Łukaszewicz i Anna Nehrebecka.

Pomysłodawcą i scenarzystą serialu jest Jakub Korolczuk, a za produkcję odpowiadają Piotr Dzięcioł (producent nagrodzonego Oscarem filmu „Ida”) oraz Łukasz Dzięcioł z Opus TV.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 125 tys. widzów śledzi premierowe odcinki „Kruka” w Canal+

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
moira
Skąd takie załamanie widowni na odcinku z 1 kwietnia?
7 0
odpowiedź
User
apple
święta.
4 1
odpowiedź
User
Dariusz79
święta.


Serial udaje coś czym nie jest - jakieś wielkie dzieło podszyte głębią jak ocean. Wynik bardzo słaby przy takiej reklamie
14 7
odpowiedź
User
k.
1 kwienia na C+1 za to obejrzało go ponad 60 tys. wg telemetrów, więc tu się trochę wyrównało.
2 3
odpowiedź
User
jackie
No niestety - kicha...
5 5
odpowiedź
User
Anna
Świetnie wyreżyserowany, bardzo dobry zdjęcia, wciągająca fabuła. Kolejny polski serial jakości Watahy i pierwszego Belfra. Oby więcej takich.
8 4
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing