125 tys. widzów śledzi premierowe odcinki „Kruka” w Canal+

Pierwsze cztery odcinki nowego serialu „Kruk. Szepty słychać po zmroku” w Canal+ oglądało średnio 125 tys. widzów. Z kolei odcinki produkcji pokazywane z godzinnym opóźnieniem w Canal+ 1 gromadzą 35 tys. oglądających.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
125 tys. widzów śledzi premierowe odcinki „Kruka” w Canal+

W niedzielę, 18 marca br. o godz. 21.30 Canal+ rozpoczął emisję nowego serialu premium „Kruk. Szepty słychać po zmroku”. Średnia widownia pierwszych czterech odcinków produkcji, pokazanych do 8 kwietnia br., wyniosła 125 tys. osób. Przełożyło się to na 0,88 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 1,42 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,12 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków produkcji obejrzało średnio 249 tys. osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 149 tys., a w 16-59 - 191 tys.).

Największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek, który śledziło 202 tys. osób. Stacja podczas jego emisji była odkodowana u większości operatorów płatnej telewizji.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kruk-szepty-slychac-po-zmroku-opowiada-o-kondycji-czlowieka-jego-bolu-i-cierpieniu-wywiad ##

grafika

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/piotr-dzieciol-kruk-szepty-slychac-po-zmroku-canal-magiczny-realizm-wywiad ##

Z kolei średni dobowy udział Canal+ w ub.r. wyniósł 0,24 proc. w 4+ i 0,37 proc. w 16-49. Oznacza to, że „Kruk” w obu ujęciach ma kilkukrotnie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników stacji.

Nc+ z godzinnym opóźnieniem emituje powtórki nowej produkcji w Canal+ 1, które śledzi średnio 35 tys. osób w 4+.

grafika

Fabuła oryginalnej produkcji Canal+ „Kruk. Szepty słychać po zmroku” rozpoczyna się od porwania nastoletniego chłopca. Śledztwo w tej sprawie prowadzi Adam Kruk, inspektor łódzkiego wydziału kryminalnego, który zostaje w tym samym czasie oddelegowany do Białegostoku. W obsadzie znaleźli się m.in. Michał Żurawski, Cezary Łukaszewicz i Anna Nehrebecka.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/106-tys-widzow-serialu-ultraviolet-axn ##

Pomysłodawcą i scenarzystą serialu jest Jakub Korolczuk, a za produkcję odpowiadają Piotr Dzięcioł (producent nagrodzonego Oscarem filmu „Ida”) oraz Łukasz Dzięcioł z Opus TV.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP