Teaserowy spot z kampanii pokazuje, jak chłopiec ogląda film przyrodniczy, w którym lektorką jest Krystyna Czubówna. Nieoczekiwanie w pokoju pojawia się papuga, która chwyta w dziób kartę z programu lojalnościowego Moja Biedronka. Czubówna zapewnia, że wkrótce dla osób zbierających punkty na kartach Moja Biedronka czeka niesamowita przygoda.
Biuro prasowe Jeronimo Martins Polska nie podaje jeszcze, na czym będzie polegała ta oferta. - Jesteśmy w trakcie przygotowywania nowej akcji dla klientów posiadających zarejestrowaną kartę „Moja Biedronka na co dzień”. O szczegółach akcji będziemy informować wkrótce. Aktualnie prowadzimy kampanię teaserową w telewizji oraz w folderach dostępnych w naszych sklepach - odpowiedziało na nasze pytania.
Program Moja Biedronka ruszył jesienią ub.r. Obejmuje różnego rodzaju promocje (np. niższe ceny wybranych produktów) przy odpowiednio dużych zakupach zarejestrowanych na karcie z tego programu.

Za obsługę reklamową sieci Biedronka odpowiadają agencja Duda Polska (kreacja i produkcja reklam) oraz dom mediowy MEC (planowanie i zakup mediów).
Według danych Kantar Media w ub.r. cennikowe wydatki reklamowe Jeronimo Martins Polska wyniosły 285,6 mln zł, o 35,5 proc. więcej niż rok wcześniej.











