SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Krzysztof Gonciarz i znani influencerzy promują „Czarne lustro” Netflixa

Netflix we współpracy ze znanymi polskimi influencerami stworzył projekt „Czarne lusterko” promujący serial „Black Mirror”. Własne filmowe historie zainspirowane serią pokażą Krzysztof Gonciarz, Martin Stankiewicz, Grupa Filmowa Darwin i emce kwadrat.

 

Article

„Black Mirror” („Czarne lustro”)  to brytyjski serial fantastycznonaukowy, który w mroczny i satyryczny sposób skupia się na tematach, które dotyczą współczesnego społeczeństwa, szczególnie na negatywnych konsekwencjach rozwoju nowych technologii. Każdy odcinek to osobna historia niepowiązana z innymi epizodami. Akcja toczy się w alternatywnej teraźniejszości albo bliskiej przyszłości.

Pierwszy odcinek „Czarnego lustra” wyemitowano 4 grudnia 2011 r. w Channel 4. We wrześniu 2015 r. prawa do serialu zakupił Netflix jednocześnie ogłaszając, że powstaną 2 sezony po 6 odcinków.

Teraz w ramach promocji serialu Netflix we współpracy z polskimi influencerami zrealizował projekt o nazwie „Czarne lusterko”. Krzysztof Gonciarz, Martin Stankiewicz, Grupa Filmowa Darwin i emce kwadrat stworzyli własne historie zainspirowane serialem „Czarne lustro". „Czarne lusterko" to seria 4 filmów krótkometrażowych utrzymanych w mrocznym i niepokojącym klimacie produkcji Netflixa.

„Rozstanie" Krzysztofa Gonciarza

„Suma szczęścia" Martina Stankiewicza

„69.90" emce kwadrat

„1%" Grupy Filmowej Darwin

Wszystkie odcinki będzie można oglądać na profilu Netflixa w mediach społecznościowych oraz na kanałach ich twórców na YouTube od 19 stycznia br. Projekt „Czarne lusterko” zapowiada zwiastun zamieszczony w internecie.

Platforma Netflix zamierza w tym roku przeznaczyć na produkcje własne 8 miliardów dolarów. Netflix na koniec trzeciego kwartału 2017 roku miał 109,25 mln aktywnych użytkowników. Przychody platformy w tym okresie wynosiły 2,99 mld dolarów, a zysk netto - 130 mln dolarów.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Krzysztof Gonciarz i znani influencerzy promują „Czarne lustro” Netflixa

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
O Borze
Za moment Pan Krzysztof Gonciarz stanie się dla mnie antyreklamą dowolnego produktu. Warto go tak promować? Wiem już, że za pieniądze powie wszystko, bo "Black Mirror" jest... no, średnie. Dajmy mu chwilę odetchnąć - a nam odetchnąć od niego.

P.S. Tak sobie teraz pomyślałem, że być może kampania skierowana jest do kobiet, bo oryginalny "Black Mirror" przyciągał raczej panie. Jednak demografia kanałów Pana Gonciarza pokazuje raczej mężczyzn w wieku 12-18, czyli to chyba nie ten target? Zajadą chłopaka. :(
7 11
odpowiedź
User
taka_prawda
Nie byłbym tak negatywny wobec Krzyśka. Niewielu twórców na YT produkuje równie ambitny content. Ten człowiek w pełni sobie zapracował na spływające ostatnio kontrakty. Niech mu się darzy!
10 3
odpowiedź
User
seba
czego się nie zrobi dla darmowego konta
4 2
odpowiedź
User
Ł
Zaczynam pomału mieć już dosyć Krzysztofa. Co za dużo, to nie zdrowo. Oczywiście z całym szacunkiem dla jego pracy i osiągnięć. Za chwilę będziemy otwierać lodówkę, a z niej będzie wyskakiwać Krzysiek. Będzie tak samo jak z byłym ambasadorem USA Mullem, albo z Basią Kurdej-Szatan.
3 4
odpowiedź
User
O Borze
Przemyślałem temat. Macie rację. Wypracował sobie pozycję, niech z niej korzysta. Na zdrowie!
3 2
odpowiedź
User
ddd
Czyli już wiem, czego nie oglądać. Dzięki Netflix. Generalnie wasze autorskie pozycje są mega słabe, ta musi być tragiczna.
3 1
odpowiedź
User
Ila
Za moment Pan Krzysztof Gonciarz stanie się dla mnie antyreklamą dowolnego produktu. Warto go tak promować? Wiem już, że za pieniądze powie wszystko, bo "Black Mirror" jest... no, średnie. Dajmy mu chwilę odetchnąć - a nam odetchnąć od niego.

P.S. Tak sobie teraz pomyślałem, że być może kampania skierowana jest do kobiet, bo oryginalny "Black Mirror" przyciągał raczej panie. Jednak demografia kanałów Pana Gonciarza pokazuje raczej mężczyzn w wieku 12-18, czyli to chyba nie ten target? Zajadą chłopaka.


A może Netflix chce sobie poszerzyć TG serialu o nowych odbiorców, hmm?? ;)
0 1
odpowiedź
User
www
Nie byłbym tak negatywny wobec Krzyśka. Niewielu twórców na YT produkuje równie ambitny content. Ten człowiek w pełni sobie zapracował na spływające ostatnio kontrakty. Niech mu się darzy!


Ambitny kontent to chodzenie po ulicy i opowiadanie o tym co się zje? Jaki w takim razie jest nieambitny kontent?
4 2
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing