WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Chyra, Więckiewicz, Wichłacz i Musiał w obsadzie polskiego serialu Netflixa

Krzysztof Gonciarz i znani influencerzy promują „Czarne lustro” Netflixa

2018-01-18 A A A KOMENTARZE: 8 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Netflix we współpracy ze znanymi polskimi influencerami stworzył projekt „Czarne lusterko” promujący serial „Black Mirror”. Własne filmowe historie zainspirowane serią pokażą Krzysztof Gonciarz, Martin Stankiewicz, Grupa Filmowa Darwin i emce kwadrat.

 

Krzysztof Gonciarz i znani influencerzy promują „Czarne lustro” Netflixa

„Black Mirror” („Czarne lustro”)  to brytyjski serial fantastycznonaukowy, który w mroczny i satyryczny sposób skupia się na tematach, które dotyczą współczesnego społeczeństwa, szczególnie na negatywnych konsekwencjach rozwoju nowych technologii. Każdy odcinek to osobna historia niepowiązana z innymi epizodami. Akcja toczy się w alternatywnej teraźniejszości albo bliskiej przyszłości.

Pierwszy odcinek „Czarnego lustra” wyemitowano 4 grudnia 2011 r. w Channel 4. We wrześniu 2015 r. prawa do serialu zakupił Netflix jednocześnie ogłaszając, że powstaną 2 sezony po 6 odcinków.

Teraz w ramach promocji serialu Netflix we współpracy z polskimi influencerami zrealizował projekt o nazwie „Czarne lusterko”. Krzysztof Gonciarz, Martin Stankiewicz, Grupa Filmowa Darwin i emce kwadrat stworzyli własne historie zainspirowane serialem „Czarne lustro". „Czarne lusterko" to seria 4 filmów krótkometrażowych utrzymanych w mrocznym i niepokojącym klimacie produkcji Netflixa.

„Rozstanie" Krzysztofa Gonciarza

„Suma szczęścia" Martina Stankiewicza

„69.90" emce kwadrat

„1%" Grupy Filmowej Darwin

Wszystkie odcinki będzie można oglądać na profilu Netflixa w mediach społecznościowych oraz na kanałach ich twórców na YouTube od 19 stycznia br. Projekt „Czarne lusterko” zapowiada zwiastun zamieszczony w internecie.

Platforma Netflix zamierza w tym roku przeznaczyć na produkcje własne 8 miliardów dolarów. Netflix na koniec trzeciego kwartału 2017 roku miał 109,25 mln aktywnych użytkowników. Przychody platformy w tym okresie wynosiły 2,99 mld dolarów, a zysk netto - 130 mln dolarów.

Autor: ps

Wiecej informacji: Netflix, Krzysztof Gonciarz, Black Mirror, Czarne lusterko

Komentarze (8) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia