Krzysztof Ibisz reklamuje head&shoulders (wideo)

W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa szamponów przeciwłupieżowych head&shoulders (Procter and Gamble Polska). Akcję, w której występuje Krzysztof Ibisz, przygotowały firmy Saatchi&Saatchi i Mediacom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta przed tygodniem kampania head&shoulders reklamuje nową kolekcję szamponów przeciwłupieżowych tej marki skierowaną do mężczyzn. Występujący w spocie Krzysztof Ibisz pokazuje, że szampon - dzięki technologii Pro Clean - pomaga zachować na dłużej uczucie porannej świeżości.

Ibisz rok temu reklamował już head&shoulders - wystąpi w kilku spotach wspólnie z Katarzyną Cichopek, z którą prowadził wtedy w Polsacie show „Jak oni śpiewają”.

Obecne działania reklamowe są prowadzone tylko w telewizji. Kreację kampanii przygotowała agencja Saatchi&Saatchi, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online