„Kibice wygrywają pierwsi” - Kuba Błaszczykowski w kampanii Pepsi i Lay's (wideo)

Ruszyła promocja konsumencka marek Pepsi i Lay’s pod nazwą "Kibice wygrywają pierwsi". Wspiera ją kampania z udziałem Kuby Błaszczykowskiego, którą przygotowały firmy BBDO, OMD Media Direction, VML Polska, Deloitte Digital, Pink Pepper Media i Questia.

km
km
Udostępnij artykuł:

W ramach promocji "Kibice wygrywają pierwsi", która potrwa do 14 maja 2017 r., w promocyjnych paczkach Lay’s oraz pod nakrętkami butelek Pepsi objętych promocją znajdą się specjalne kody, dzięki którym konsumenci będą mogli grać o nagrody: 10 wyjazdów dla dwóch osób na finał Ligi Mistrzów w Cardiff (obejmujących transport, nocleg, kieszonkowe itp.), 10 telewizorów 49-calowych tygodniowo oraz codziennie 10 koszulek z własnoręcznym podpisem Kuby Błaszczykowskiego.

Aby wziąć udział w akcji, należy kupić 2 promocyjne produkty Lay’s i/lub Pepsi, znaleźć kody wewnątrz opakowania lub pod nakrętką, a następnie wpisać je na stronie konkursowej kibicewygrywaja.pl i wykonać zadanie.

Promocję wspiera kampania 360°, która obejmie działania w telewizji, na portalach internetowych, w mediach społecznościowych oraz materiały w punktach sprzedaży (POS).

Reklamę telewizyjną przygotowała agencja BBDO, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD Media Direction. Strategię działań marketingowych w internecie dla marek Pepsi i Lay’s przygotował VML Polska, komunikacją marki Pepsi w social media zajął się Deloitte Digital, materiały POS opracowała agencja Pink Pepper Media, a działania PR prowadzi Questia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana